TheScorp Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Microsoft today announced that new downloadable content is ready to go for Epic's monster Xbox 360 title Gears of War. From early Thursday, January 11 in Australia, and January 10 in the States, gamers will have access to a new content pack on Xbox Live Marketplace. And yes, it's free. Huzzah! Dette er riktignok skrevet i går, og inneholder jo ikke akkurat mye informasjon om Europa. Men skal vi krysse fingrene allikevel? (Jeg tok ett søk etter link, uten å finne den, så tok en sjanse på å poste) http://xbox360.ign.com/articles/753/753468p1.html Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Haha, sponset av Discovery Channel! Ser ikke helt sammenhengen, men greit nok Virker som om dette slippes i hele verden samtidig, ettersom artikkelen sier at det kommer tidlig på morgenen 11. januar i Australia, og 10. januar i USA. Er vel på plass om kvelden/natta 10. januar her da Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fett! Håper dette kommer i norge også 2 nye maps er ikke å forakte. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper? ... Det gjør vel det? Right? MÅ HA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) yes! dette er bekreftet av Mark Rein, kommer en offisiel utalelse fra Epic i dag. patchen kommer også før torsdag! Endret 8. januar 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser bra ut dette Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 MÅHA MÅ HA MÅHA MPHA MUAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det ser lovende ut fra bildet iallefall! Gleder meg allerede! Og den patchen som kommer skal nok også komme godt med (voice bug anyone?). Hadde egentlig tenkt å kjøpe LostPlanet, men har vel nesten ikke tid til å spille det på grunn av GoW. Blir ikke bedre akkurat av nye maps! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det ser lovende ut fra bildet iallefall! Gleder meg allerede! Og den patchen som kommer skal nok også komme godt med (voice bug anyone?). Hadde egentlig tenkt å kjøpe LostPlanet, men har vel nesten ikke tid til å spille det på grunn av GoW. Blir ikke bedre akkurat av nye maps! 7670376[/snapback] Jeg var ikke så keen på Lost Planet for å være ærlig. Kanskje multiplayerbiten, til nøds...Men like ikke singleplayeren.. Edit: Sett den nye gamertagen min? Endret 8. januar 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 er det bare nye maps? eller er det nye maps og våpen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg var ikke så keen på Lost Planet for å være ærlig. Kanskje multiplayerbiten, til nøds...Men like ikke singleplayeren..Edit: Sett den nye gamertagen min? LordEddiJoJo Syns EddiJoJo var best jeg da ... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 MÅHA MÅ HA MÅHA MPHA MUAHAHHAHAHA 7670250[/snapback] JA! Vi må lage noen gode taktikks på disse nye mapene lakus! Up in the square, down pentatigus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 er det bare nye maps? eller er det nye maps og våpen? 7670447[/snapback] Maps (og Patch??) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 er det bare nye maps? eller er det nye maps og våpen? 7670447[/snapback] Maps (og Patch??) 7670451[/snapback] Patchen skal vel komme før torsdag, etter hva jeg forstod. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 OMG! OMG! Men sponset av Discovery Channel? Hva var det? Ikkje si at det kommer til å være noen historisk korrekte baner eller noe.. Jeg hadde forresten også tenkt å kjøpe Lost Planet! Demoene rocker vilt! Har gledet meg snart ett år til dette spillet! Men så lenge som jeg har ventet så kan jeg sikkert vente litt til! GeOW fortjener endå litt mer tid! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det ser lovende ut fra bildet iallefall! Gleder meg allerede! Og den patchen som kommer skal nok også komme godt med (voice bug anyone?). Hadde egentlig tenkt å kjøpe LostPlanet, men har vel nesten ikke tid til å spille det på grunn av GoW. Blir ikke bedre akkurat av nye maps! 7670376[/snapback] Jeg var ikke så keen på Lost Planet for å være ærlig. Kanskje multiplayerbiten, til nøds...Men like ikke singleplayeren.. Edit: Sett den nye gamertagen min? 7670377[/snapback] Dette ser veldig lovende ut! Gleder meg... Ang. Lost Planet. Spillet virker veldig bra, men har skaffet meg for mange spill som jeg ikke har fått spillt grunnet GoW. Jeg kommer nok helt sikkert til å skaffe meg Lost Planet senere @TheScorp: Ja, den nye gamertagen din er sett. Hahaha Jeg trodde du tullet da du sa du skulle kalle deg LordEddiJoJo Endret 8. januar 2007 av Black&Red Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 @TheScorp: Ja, den nye gamertagen din er sett. Hahaha Jeg trodde du tullet da du sa du skulle kalle deg LordEddiJoJo Smileyalert! Skal bytte til Lakus Fenix jeg Marcus Fenix... Lakus fenix.. likheter? ja Neida Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gleder meg Dette er multiplayer maps? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gleder meg Dette er multiplayer maps? Yess'ir! Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det ser lovende ut fra bildet iallefall! Gleder meg allerede! Og den patchen som kommer skal nok også komme godt med (voice bug anyone?). Hadde egentlig tenkt å kjøpe LostPlanet, men har vel nesten ikke tid til å spille det på grunn av GoW. Blir ikke bedre akkurat av nye maps! 7670376[/snapback] Jeg var ikke så keen på Lost Planet for å være ærlig. Kanskje multiplayerbiten, til nøds...Men like ikke singleplayeren.. Edit: Sett den nye gamertagen min? 7670377[/snapback] Dette ser veldig lovende ut! Gleder meg... 7670558[/snapback] Jeg gleder meg OGSÅ (!) Ser ellers at Lost Planet har fått litt kritikk for at man blir slått i bakken av angrep, og ofte ikke rekker å komme på beina igjen før det kommer et nytt angrep. Ganske frustrende visstnok, og er redd for hva det kan gjøre for blodtrykket mitt... Likevel, ser kult ut, og kommer nok til å kjøpe etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå