Gå til innhold

Laveste level for SM Library solo?


Anbefalte innlegg

Er en warlock level 48 som enda ikke har en brukbar main hand.

Da tenkte jeg og skaffe meg daggeren fra SM Lib, men siden jeg ikke kan LFG'e med verktøyet til Blizz for det og ingen bryr seg om folk som LFG'er i General channel om folk som skal til instances.

 

Da tenkte jeg om jeg kanskje kunne soloe SM Lib på dette levelet.

Kan jeg klare det eller er det håpløst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare bedre å drite i gear og konsentrere seg om å levle? :)

Jeg hadde alltid det som mål og levle fortest til 60 ettersom jeg fikk mer og mer erfaring med spillet. Å lete etter gear er bortkastet tid, og det er bare når du er level 60 og skal pvp'e og raide med guild at det virkelig kommer til nytte.

7670333[/snapback]

 

 

Skulle gjerne sagt jeg gjorde det også. Jeg loka i ZF for å få Sul`thraze. Hadde ikke gjort det igjen hvis jeg skulle lvl en alt opp til 60. Wasta nok noen lvl der gitt:(

 

Er enig med Rollespilleren. Like greit å lvl, og ta itemsa du får på veien

Lenke til kommentar

Jeg startet Library som level 45 Warrior med bare grønt. Døde et par ganger helt i begynnelsen, men raskt ble 6 dødsfall redusert til 3. Endte opp med en godt bygget twink full blått og igjen ble 3 dødsfall rask redusert til 0. Library ble lettere og lettere for hver blå del jeg skaffet.

 

Kan ikke si det var bortkastet tid. jeg hadde allerede Rank 10 i 50 bg. Siste 50 bg jeg noen gang tok var med Rank 10 gear, WSG leggings og TuF. MORO

 

Så var det strak vei til Rank 12. Så kom patch.

 

Ler når Warrior folk jeg har møtt som hadde spilt i over ett år (jeg har spilt i 6 måneder i dette tilfellet) og de har bare det typiske Valor fordi de ikke klarte å skaffe guild mens jeg går rundt med fullt Rank 13 gear og HWL sverd nå.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Jeg døde faktisk som lvl 60 warrior i SM lib solo. Selv om jeg selvsagt klarte å soloe den etter det ene wipet. Men det var før jeg fikk det gearet jeg har nå. Nå må jeg gå afk for å dø. Mener jeg hadde et par failure-forsøk på 50-tallet med min warrior. Men da hadde jeg egentlig ikke peil på å spille klassen min og gearet var mildt sagt sugent.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med warlock, men jeg "soloet" SM Lib med druiden min på level 45. Dvs jeg stealthet inn til bossen, drepte han, loota og gjentok det hele noen ganger hver dag. Mulig det ikke er så lett med en warlock, men det er jo bare å prøve:)

 

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg bruker Hypnotic Blade og har en offhander som gir +17 Shadowdamage og 8 Stamina. Husker ikke hva den heter men det er en BOE som man kan finne på AH. Bør ikke koste mer enn 20g.

Er lvl59 nå og bruker begge enda, jeg tok trinketen fra ST questet -- synes den er mer verdt en de andre tingene de blir jo byttet ut senere likevel men den trinketen får man ikke tak i andre steder.

Edit: Mener Offhanderen heter Umbral Crystal

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Jeg bruker Hypnotic Blade og har en offhander som gir +17 Shadowdamage og 8 Stamina. Husker ikke hva den heter men det er en BOE som man kan finne på AH. Bør ikke koste mer enn 20g.

Er lvl59 nå og bruker begge enda, jeg tok trinketen fra ST questet -- synes den er mer verdt en de andre tingene de blir jo byttet ut senere likevel men den trinketen får man ikke tak i andre steder.

Edit: Mener Offhanderen heter Umbral Crystal

7679175[/snapback]

Igjen, trinketen er dårlig. Jeg skjønner ikke hva folk ser i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...