roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Har et problem. Når jeg spiller klikker dataen etter 10-15 minutter. Er sykt irriterende, spes siden jeg spiller mye internettspill;) Har prøvd alt, gamle drivere, nye drivere, avinstallere og installere samme drivere, alt, men ingenting funker. Har et ATI ett-eller-annet kort. Noen som har opplevd det samme? Er det rett og slett skjermkortet som er gått til helvete, eller kan det være for varmt elns (jeg har ikke klokka det elns så det ville være rart)... edit: Ja, jeg er sikker på at det er 3d som får dataen til å klikke, den kan stå på i flere timer helt fint, til jeg skal spille, da starter den på nytt. Av og til med bluescreen:) Endret 8. januar 2007 av roflol3D Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du temperatur-måler på skjermkortet? Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nei, det er et drittkort, 9250, så det har ikke mange fancy funksjoner. edit: Stakk nettopp neven borti det, AU, det var faen så varmt.. Skal se om jeg ikke får rotet sammen en vifte til det;) ..har en gammel ny CPU vifte som skulle kunne brukes.. Endret 8. januar 2007 av roflol3D Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nei, det er et drittkort, 9250, så det har ikke mange fancy funksjoner. edit: Stakk nettopp neven borti det, AU, det var faen så varmt.. Skal se om jeg ikke får rotet sammen en vifte til det;) ..har en gammel ny CPU vifte som skulle kunne brukes.. 7669736[/snapback] Prøv med å rengjøre inni kabinettet og særlig skjermkortet og alle kabinettviftene og fjerne mest mulig av kabler rundt skjermkortet. Det kan også være CPU som blir for varm. Samme regjøring gjelder for CPU kjøler og kjøleribbene der. For å teste at det virkelig er skjermkortet må du belste CPU 100% i flere timer uten å kjøre 3d spill, har du virkelig testet det? Endret 8. januar 2007 av Babelfisken Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) dobbelpost Endret 8. januar 2007 av Babelfisken Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ..Har ikke testet så nøye, men jeg har holdt på med data i en god del år, og alt tyder på at det er skjermkortet. Har stresstesta CUPen i forbindelse med overklokking, og den har det helt fint... Har satt sammen en vifte nå, av en vifte og litt eltape, skal koble den på nå, fant to ledninger som ga 12V, og det funka bare bra, trengte ikke skru av maskina engang;) Edit: Da var den klar, skal teste nå.. Endret 8. januar 2007 av roflol3D Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ..Har ikke testet så nøye, men jeg har holdt på med data i en god del år, og alt tyder på at det er skjermkortet. Har stresstesta CUPen i forbindelse med overklokking, og den har det helt fint... Har satt sammen en vifte nå, av en vifte og litt eltape, skal koble den på nå, fant to ledninger som ga 12V, og det funka bare bra, trengte ikke skru av maskina engang;) Edit: Da var den klar, skal teste nå.. 7669783[/snapback] Men har du testet CPU etter at du fikk problemer? Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, for såvidt ikke. Men etter at jeg satte på vifta har det vært bedre, men jeg kan ta en test på prosessoren og for å se om jeg kanskje må klokke den ned igjen:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå