valbis Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Phanerothyme til Motorpsycho sto på i bakgrunnen en gang, og det funka fett! 1 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fucked With a Knive? Ellers er jo (he's a)Grungewhore bra. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Norther - Betrayed No more forgiving, close your eyes I'll help u to die In the night i am beside you, Weird voices in my mind. Your'er asleep but i love you But more then thousand times i cut you.. Metal i senga rox , (hvis begge liker det seff, det går fort ) I second that Nydelig sang Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hører dama denna sangen så veit hu alltid hva som kommer til å skje om noen sekunder Hele albumet er forøvrig et soulistisk mesterverk. Endret 6. juni 2008 av tjalla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 massive attack - mezzanine albumet. Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå pleier jeg ikke å sette på musikk til sex, er mer opptatt av andre ting (...) Men jeg vil anbefale litt rolig jazz. Pleier å spille det under romantiske middager o.l. med kjæresten, og det bidrar alltid til den gode stemningen. Forslag: Chet Baker - veldig følsomt, men pass på! han synger en del om kjærlighetssorg Stan Getz - Ingen spiller mer følsom og var jazz enn ham Ellers liker jeg også de litt roligere platene/låtene av Wayne Shorter og Herbie Hancock, men det er nok mest fordi de er blant mine yndlingsartister. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha. Ellers takk :!: En sang som kan passe til sex er: Necro - Get On Your Knees Lenke til kommentar
meli Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sumarnatta eller finntroll-trollhammaren Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Benny Hill theme. ... Endret 9. juni 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Benny Hill theme. ... Kjapt over med andre ord? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjapt over med andre ord? Tar den på repeat. Den er ganske sensuell, eller hva? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flogging molly - Sentimental johnny Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hmm... All funk burde passe Særlig Bootsy Collins låter Disse burde funke: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 10. juni 2008 av kalli Lenke til kommentar
trudest Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Lover yo should've come over og Too lost in you med sugababes er jo bra. Men hvis du vilha litt mer interessant sex kan du jo slå på murder ballads av Nick Cave. Den liker jeg godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå