Deadringer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Disse OMC låtene er flotte under akten: 1.Towards Eternity 2.The Dream Ghost 3.Demoniacal Possession Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er flott at folk kommer med anbefalinger, men jeg må nok en gang henvise til reglene for musikkforumet: Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt. Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Jeg forstår at anbefalinger ofte kan bli langtekkelige å begrunne og at de på en måte er et fullverdig svar til trådstarters spørsmål, men på den andre siden er det mer givende for alle hvis det fylles ut litt mer enn bare artist og låtnavn. Lenke til kommentar
Undik Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg liker Marvin Gaye - Lets get it on best, fordi den er så klisjè. Første gang jeg satt den på før the act hadde jeg tent c.a. 30 telys og plassert rundt i rommet. Damen min ble jo sjarmert i senk! Jeg bare sang litt med på "lets get it on" og allt gikk som det skulle. Anbefalles Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 The Offspring - Me and My Old Lady Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Cannibal Corpse - I Cum Blood Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Leste dere ikke det cun nettopp skrev? Skriv en begrunnelse for at den sangen kanskje passer sammen til akten Hvis ikke blir tråden stengt, og for de som kanskje snart får seg noe er denne tråden grei og ha! Jeg ville anbefalt diverse sanger av Enya fordi de er rolige og kan passe til akten, om akten er romantisk av seg.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen rolige sanger av REM kan virke forsterkende på romantikken. Kanskje fordi jeg har et personlig forhold til noen av sangene, menmen Ellers så hadde jeg på shuffle en gang mens vi koste oss, Finntroll slo ikke an. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En eks dame av meg likte og høre Rammstein Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor det, da? Aggressiv musikk = aggressiv sex? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor det, da? Aggressiv musikk = aggressiv sex? Det ble fart på a`iallefall :!: Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor det, da? Aggressiv musikk = aggressiv sex? 7686070[/snapback] Hadde sex mens en CD av Dimmu Borgir stod på, ganske høyt ogsåå.. Kan ikke akkurat si at sex'n ble mere aggressiv for det om, dama bare lå der som vanlig.. Kjipe sengeeventyr der i gården =/ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi Sitter i Ventrilo och spiller Dota. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du mener det, shizz? Hva tenner deg med den låta? :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Min egen favoritt er 50 cent - Just a little bit. Mulig fordi jeg liker det eldre materialet fra 50, men flere av vennene mine som er enige at det er den beste knullesangen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du mener det, shizz? Hva tenner deg med den låta? :!: 7686265[/snapback] Den opphissende vokalen til Basshunter. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hadde også på shuffle en gang, da kom YMCA Det blei bare for artig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikke prøvd med denne, men den burde fungere godt: Elton John - Are You Ready For Love? Her og ligger vel litt av begrunnelsen i navnet Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Barry white først hvertfall til romantiske ting Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sex til klinemusikk må være dritkjedelig. Bedre med noe litt raskere så man ikke blir liggende med et evig langt vorspiel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå