Gå til innhold

Rett på en annen Mobil nå ?Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg kjøpte meg en 6280 i juli, mobilen funka ca 3 dager så klikka den gikk tilbake fikk ny. Så funka den sånn ca 1 månde så fikke jeg samma feilen da måtte de sende den inn greit nok.. fikk den tilbake etter 4 uke funka fint 3 uke, så splita telefonen seg når jeg skulle åpnen den liksom =\ send den inn igjen da tok 6 uke da fikke jeg helt ny mobil, Jippi tenke jeg endelig en som funker men der tok jeg feil igjen den slår seg av når den vil å når jeg lukker igjen telefonen.. har hatte den i hele 3 dager liksom :S

Så det jeg luer på er kan jeg velge en 6288 også betale tillegge ?

Har jeg rett til det ?

Endret av Chrisss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke helt sikker så ikke skyt meg..... men tror ikke du kan kreve ny telefon.... men hvis du setter på dådyrblikket å spør pent kan det hende foretningen du kjøpte den i kan bytte den. Men det er vel bare om du får en helt ny telefon i ny inpakning med ladere å allt.

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Hei.. jeg kjøpte meg en 6280 i juli, mobilen funka ca 3 dager så klikka den gikk tilbake fikk ny. Så funka den sånn ca 1 månde så fikke jeg samma feilen da måtte de sende den inn greit nok.. fikk den tilbake etter 4 uke funka fint 3 uke, så splita telefonen seg når jeg skulle åpnen den liksom =\ send den inn igjen da tok 6 uke da fikke jeg helt ny mobil, Jippi tenke jeg endelig en som funker men der tok jeg feil igjen den slår seg av når den vil å når jeg lukker igjen telefonen.. har hatte den i hele 3 dager liksom :S

Så det jeg luer på er kan jeg velge en 6288 også betale tillegge ?

Har jeg rett til det ?

7669407[/snapback]

ot: det var fryktelig vanskelig å lese det du skriver, samt å forstå det. Til neste gang burde du sette det opp litt anerledes.

uansett; så vidt jeg teller, så har du hatt 2 omleveringer, og 2 feil, totalt 3 avhjelpsforsøk og nå er det fjerde gang.

Forutsatt at du minst 3 ganger har hatt en feil som gikk igjen alle de gangene, så skal du ha krav på å heve kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...