Chrisss Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei.. jeg kjøpte meg en 6280 i juli, mobilen funka ca 3 dager så klikka den gikk tilbake fikk ny. Så funka den sånn ca 1 månde så fikke jeg samma feilen da måtte de sende den inn greit nok.. fikk den tilbake etter 4 uke funka fint 3 uke, så splita telefonen seg når jeg skulle åpnen den liksom =\ send den inn igjen da tok 6 uke da fikke jeg helt ny mobil, Jippi tenke jeg endelig en som funker men der tok jeg feil igjen den slår seg av når den vil å når jeg lukker igjen telefonen.. har hatte den i hele 3 dager liksom :S Så det jeg luer på er kan jeg velge en 6288 også betale tillegge ? Har jeg rett til det ? Endret 8. januar 2007 av Chrisss Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) er ikke helt sikker så ikke skyt meg..... men tror ikke du kan kreve ny telefon.... men hvis du setter på dådyrblikket å spør pent kan det hende foretningen du kjøpte den i kan bytte den. Men det er vel bare om du får en helt ny telefon i ny inpakning med ladere å allt. Endret 8. januar 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei.. jeg kjøpte meg en 6280 i juli, mobilen funka ca 3 dager så klikka den gikk tilbake fikk ny. Så funka den sånn ca 1 månde så fikke jeg samma feilen da måtte de sende den inn greit nok.. fikk den tilbake etter 4 uke funka fint 3 uke, så splita telefonen seg når jeg skulle åpnen den liksom =\ send den inn igjen da tok 6 uke da fikke jeg helt ny mobil, Jippi tenke jeg endelig en som funker men der tok jeg feil igjen den slår seg av når den vil å når jeg lukker igjen telefonen.. har hatte den i hele 3 dager liksom :S Så det jeg luer på er kan jeg velge en 6288 også betale tillegge ? Har jeg rett til det ? 7669407[/snapback] ot: det var fryktelig vanskelig å lese det du skriver, samt å forstå det. Til neste gang burde du sette det opp litt anerledes. uansett; så vidt jeg teller, så har du hatt 2 omleveringer, og 2 feil, totalt 3 avhjelpsforsøk og nå er det fjerde gang. Forutsatt at du minst 3 ganger har hatt en feil som gikk igjen alle de gangene, så skal du ha krav på å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå