Sinderella Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, jeg lurer: finnes det noen måte å bruke usb for å koble til skjermen? Skjermen har vga kontakt. Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noe sier meg at USB har for lav overføringshastighet. Men det er sikkert noen nerder som har gjort det mulig med 16x9 i oppløysning >< lol Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) mitt problem er at jeg har bygget en pc med nano-itx hovedkort. Dette var og litt kjipt for jeg fikk et uten alt jeg ville ha, men men, Tilkoblinga med vga er litt rar for det er ikke alltid skjermen reagerer. om jeg restarter så finner den plutselig signal. Derfor tenkte jeg at kanskje skjerm kunne gå via usb porten, siden lyden min må gjøre det og da lurer jeg og på hvordan usb lydkort jeg bør velge (hadde vært deilig å ha 5.1 lyd igjen) (skal se om det er noen som har tatt opp ub lyd før) Endret 8. januar 2007 av Denniz84 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 http://www.usbgear.com/USB-Video-Card.html Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 å sånn jeg trenger hmm *regne på pris* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå