CCola Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, klarte ut Gears of war igår. Og mye tyder på at det kommer et Gears of War 2? Ettersom hun dama i begynnelsen avslutter med noe som; We will fight, we will either win... ..... ... or loose. Er det bestemt at det kommer, og jeg er bare treig? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Såvidt meg bekjent skal det komme 2 til (altså, det skal bli en trilogi). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Salgstallene bekrefter vel det ganske greit. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ahh, genialt! Gleeder meg Noen som har release datoer? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som har release datoer? Litt tidlig enda. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hehe, EPIC har såvidt eg veit, som også nemnt tidligare i tråden, planar om 2 til. Men Mark Rein har jo sagt, "kvifor stoppe der?". Så, eg trur det er ganske spikra at det kjem fleire Gears of War. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Får håpe det blir noe annet enn rifleskyting og vegglening da, ikke minst at det kommer til flere plattformer ! Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kommer neppe til flere plattformer, jeg har forstått det som at det er eksklusivt til 360. Var jo deres hoved-lanseringsspill... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Får håpe det blir noe annet enn rifleskyting og vegglening da, ikke minst at det kommer til flere plattformer ! 7669675[/snapback] Uten vegglening ville dette spillet blitt svært vanskelig for det første, og for det andre utrolig mye dårligere. Tror jeg. Syntes veggleningen var fantastisk kult, og bra! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kommer helt sikkert både en 2'er og en 3'er... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det blir vel med dette som med Halo. (forhåptentligvis) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg ser i allefall ikke noe negativt med at et herlig spill som dette får opptil flere oppfølgere. Når GoW2 blir annonsert havner det i allefall på listen over mest etterlengtede spill for denne karen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå