acemaster Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Broren min har fått den gamle maskina mi ! Intel celeron 2.93ghz 512ram ddr G-force 6200 ^^ Aopen Case Midi ATX Tower 350W Maskina der er så treg at alle som sitter på blir fort irritert! Det jeg tenkte å gjøre er : Kjøpe 1GB minne til og et skjermkort 1950pro Hva syns dere om det?? Er maskina treg pga lite minne eller dårli prosessor? Det var ihvertfall ikke sånn før! :):) Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nei stopp en halv! :!: Du må da vitterligen også bytte ut prossesoren, bytt til feks. Pentium 4, etter du har gjort det så har du en relativt bra pc. EDIT: Den er treg pga at prosessoren er for dårlig. Og at det kanskje er lenge siden du formaterte? Endret 8. januar 2007 av Wasters Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nei stopp en halv! :!: Du må da vitterligen også bytte ut prossesoren, bytt til feks. Pentium 4, etter du har gjort det så har du en relativt bra pc. EDIT: Den er treg pga at prosessoren er for dårlig. Og at det kanskje er lenge siden du formaterte? 7669201[/snapback] har ikke formatert sia februar xD lenge sia sist ja! Tror ikke det er pga prosessoren maskina er treg! Lite minne som kan være mer d som gjør dataen treg! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ja det kan jo være en grei oppdatering det, ville kanskje kjøpt en ny PSU da den som er i de kabinettet sikkert ikke er av den beste sorten og muligens kunne fått problemer med det skjermkortet (uten at jeg vet det helt sikkert) Som du sikkert er klar over er jo ikke de Celeron-prosessorne så veldig spreke heller, så om du/han har litt mer penger kunne kanskje et brukt s939 CPU og HK være noe og tenke på evt. til senere oppdatering. Ellers så får du jo en E6300 og et ASrock 775dual-vsta til en god pris Endret 8. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja det kan jo være en grei oppdatering det, ville kanskje kjøpt en ny PSU da den som er i de kabinettet sikkert ikke er av den beste sorten og muligens kunne fått problemer med det skjermkortet (uten at jeg vet det helt sikkert) Som du sikkert er klar over er jo ikke de Celeron-prosessorne så veldig spreke heller, så om du/han har litt mer penger kunne kanskje et brukt s939 CPU og HK være noe og tenke på evt. til senere oppdatering. Ellers så får du jo en E6300 og et ASrock 775dual-vsta til en god pris 7669255[/snapback] mhm vet da det ! men tenkt at kansje me litt mer minne og bedre skjermkort han kan ha en grei maskin Men tror dere jeg kan få mye for maskina der om jeg selger den? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 bruktprisene på pcer er ganske lave synes jeg, jeg selger aldri noe fordi jeg tjener mer på og beholde det selv Men ja det kan bli en delvis ok pc med den oppdateringa, det som trekker ned er som sagt celeronen, den skal brukes til gaming regner jeg med? Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 bruktprisene på pcer er ganske lave synes jeg, jeg selger aldri noe fordi jeg tjener mer på og beholde det selv Men ja det kan bli en delvis ok pc med den oppdateringa, det som trekker ned er som sagt celeronen, den skal brukes til gaming regner jeg med? 7669312[/snapback] Nja...han spiller CS, call of duty og sånt! Det går jo an å spille call of duty nå og! men alt for lav fps :S Jeg tror det 1950pro og 1gb minne til kan hjelpe ganske mye han er ikke noe kresen når det gjelder grafikk, men bare at han kan spille i oppløsning 1024x800 uten at det hakker lissom , så oppgraderinga der kan være bra Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg knabba X1950Pro-kortet og gitt han det X800XL-kortet du har i signaturen funker bra nok til CS det så han merker det nok ikke Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg knabba X1950Pro-kortet og gitt han det X800XL-kortet du har i signaturen funker bra nok til CS det så han merker det nok ikke 7669376[/snapback] hehe bra forslag det der ja! (A) må tenk litt på det men det var egentlig han som skulle betale for de nye delene der da xD Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det gjør jo bare saken enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå