Gå til innhold

Hva skal jeg bruke hamster til?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke forume mer, en moedrator burde slette disse siste innleggene. vi kan fortsette diskusjonen ett annet sted i morgen, Blacki.

 

Jeg satser på at du er pålogget i hele morgendagen på forumet, jeg logger kanskje på om natten hvis jeg har like lite å gjøre da.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er sikkert noe med jobben som får det til å bli så sinna og som får deg til å bruke ord som "jævelig" osv... Og argumentere med en 15-åring midt på natta om hvem som har liv osv..

Lenke til kommentar
Jeg orker ikke forume mer, en moedrator burde slette disse siste innleggene. vi kan fortsette diskusjonen ett annet sted i morgen, Blacki.

 

Jeg satser på at du er pålogget i hele morgendagen på forumet, jeg logger kanskje på om natten hvis jeg har like lite å gjøre da.

7669522[/snapback]

 

Synes også du bare kunne sett forbi mine komentarer slik som du gjorde i resten av tråden.. Skrev da ikke et langt hat brev! Kun mine egne meninger om hva jeg synes om slikt poster som dette. Hva som står i bloggen din, og at du bare er slik osv. har jeg nada, zero peiling på! Hadde jeg sett den på forhånd så hadde jeg kanskje ikke giddet å komentere denne posten..

 

Du virker som en kreativ og morsom person; hvorfor i helvete dra dyr inn i tortur morsomhetene dine?

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre?

7669532[/snapback]

 

Det vet du veldig bra.. Selv om du prøvde å gjøre et stort poeng av at jeg som "voksen mann" og alle ting(!), var her innpå og komenterte din litt syke post..

 

Du som dritter på drage i lange baner her..

 

Edit: setter strek her jeg!

 

Som sagt antar at du nok er en hyggelig gutt osv... Og nok en gang som sagt; Du provesere på et forum= bli pisket litt...

 

Cheers!

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...