Gå til innhold

Hva skal jeg bruke hamster til?


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk om å være syk etter oppmerksomhet... 

 

Hva med å få seg et liv?  Fjottnisse!

7669373[/snapback]

Hold skjeft a, din fitte! Gå og lag UltiMAME istedet for å snakke om at andre må skaffe seg ett liv klokka to på natten, lol-Troll.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe imot det. Du snakket om at jeg mått skaffe meg et liv, og jeg svarte med den linken. Du skjønner sikkert hva jeg vil frem til. den linken sier mere enn nok imot din påstand.

Lenke til kommentar
Jeg  har ikke sagt noe imot det. Du snakket om at jeg mått skaffe meg et liv, og jeg svarte med den linken. Du skjønner sikkert hva jeg vil frem til. den linken sier mere enn nok imot din påstand.

7669493[/snapback]

 

og jeg var den eneste som kalte deg; syk, ond osv?

 

Den linken ligger i sigen min, så at du er så dum at du må finne den frem, og linke den sier sitt..

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Tråden var morsom i begynnelsen, men nå har det gått over til rene personangrep. Hva med å bare la det ligge?

7669487[/snapback]

 

At jeg som mange andre syntes det bare var sykt er vel ikke unaturlig.

Håper du ikke mener at jeg har gått til person angrep?

7669494[/snapback]

jeg mener ikke det, og det eneste jeg sier imot er at du sier jeg ikke har noe liv.

Lenke til kommentar
Tråden var morsom i begynnelsen, men nå har det gått over til rene personangrep. Hva med å bare la det ligge?

7669487[/snapback]

 

At jeg som mange andre syntes det bare var sykt er vel ikke unaturlig.

Håper du ikke mener at jeg har gått til person angrep?

7669494[/snapback]

Nei, var ikke deg jeg tenkte på :)

 

Selvfølgelig forstår jeg at mange synes tråden er syk og reagerer, selv synes jeg den var mer morsom - da jeg regner med at idèene til Trevakt blir på "tegnebrettet".

Lenke til kommentar

Og at jeg mener at du må være syk og ikke ha noe særlig til liv med slik tråd som dette er vel ikke unaturlig? Legger du deg til for hugg så får du det... Og det er lov å ha egne meninger om slikt!

 

Antar at du bare er tøff i tryne og skal være morsom. Men jeg finner det ikke morsomt.

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...