Gå til innhold

10000 kr i finnerlønn!

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt frastjålet nesten alt mitt foto utstyr som lå i en foto sekk og en pc sekk.

Utstyret ble stjålet i Mjøndalen 07.01.2007.

Sekkene inneholdt følgende:

Foto sekken inneholder:

Canon EOS 30D

Canon EF 17-40 f4 L

Canon EF 200 f2,8

Canon Speedlite EX 430

Canon Mellomring 25mm

Tamron 70-300mm f4.5-5.6

Canon IR remote

PC sekken inneholder:

Macbook Pro intel core 2 duo 2.33 GHz med lader

ipod 30GB

Div. kabler

Den \ de som klarer å finne utstyret slik at det kommer til rette, eller kommer med opplysninger som gjør at det kommer til rette vil få en finner lønn på 10 000kr.

Alle hendvendelser vil bli konfidensielle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du vurdert å kontakte forsikringselskapet for å finne ut hva egenandelen er på hvis du heller vil ha nytt?

7669118[/snapback]

nr 1. Det ble stjålet fra bilen hvor det ikke er dekkning for mer en 10000 løsøre.

nr 2. Jeg har ikke backup av de siste 2 ukene med knipsing, og en del av bildene er tatt under fødselen av min sønn. Disse bildene er uerstattelige for meg.

Men jo jeg sjekker opp om det går ann å få det på inbo forsikkring.

Vil gjøre nesten hva som helst for å få de bildene tilbake. Hadde jeg vert millionær hadde jeg gladelig betalt 100 000 for å få det tilbake, men det er jeg desverre ikke :(

Lenke til kommentar
Jeg tok et objektiv på innbo forsikringa og måtte betale 4 000 i egenandel :hrm:

7669480[/snapback]

det er sikkert per sak, så jeg må neppe betale 4000 i egenandel for hvert objektiv osv...

men som sagt, det er ikke bare det materelelle her, har bilder fra et av de største høydepunktene i livet mitt der. Som også kan ha stor verdi for andre i familien min.

Hva skal jeg gjøre for å få det tilbake??? :no:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre for å få det tilbake?  :no:

7669508[/snapback]

Kanskje prøve å kjøre rundt i Drammen og Mjøndalen området. Se etter de mest suspekte personene du ser.

Ta mot til deg, og prat med de. Gi de en lapp med nummeret ditt, og opplysningen om finnerlønn. Ryktet spres raskt i miljøet da, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

7669508[/snapback]

Kanskje prøve å kjøre rundt i Drammen og Mjøndalen området. Se etter de mest suspekte personene du ser.

Ta mot til deg, og prat med de. Gi de en lapp med nummeret ditt, og opplysningen om finnerlønn. Ryktet spres raskt i miljøet da, vil jeg tro.

7669527[/snapback]

Takk, det var en god ide, det skal jeg jammen meg gjøre!! :)

Lenke til kommentar

7669508[/snapback]

7669527[/snapback]

Takk, det var en god ide, det skal jeg jammen meg gjøre!! :)

7669538[/snapback]

You welcome :)

Endret av Autofil
Lenke til kommentar

En ide! Jeg vet ikke om den er god eller ikke men jeg nevner det så for du ta stilling til det selv.

Det du kunne gjort er å kontaktet lokalavisa/lokalradioen og fortalt historien din og se om de hjelpe deg, hvis ikke, så kan du kjøpe en annonseplass og fortelle historien din selv...

Lenke til kommentar

Takk for alle ideer, skal prøve det med avisa oxo.

off da. prøv en annonse i lokal avisa. regner jo med at det er anmeldt også.

7669626[/snapback]

Ja det er anmeldt, men det er vel egentlig bare en formalitet, for politiet har vel ikke tid til å etterforske slike ting, de er for oppatt... vel kan jo hende det dukker opp hos dem, men det er lite sannsynlig. Vet ikke hva oppklarings prosenten på innbrudd er jeg, men jeg vet at jeg har hatt 4 inbrudd i bilen nå, hvor 3 av mine cd spillere er stjålet, ingen er kommet til rette. Faren min har hatt innbrudd i huset hvor data utstyr til 40 - 50 000 kr ble stjålet, ikke oppklart.

Det er rett og slett for jævlig at en ikke kan ha ting som man har spiket og spart til i mange år uten at det skal bli stjålet. Nå har jeg bare en billig cd spiller i bilen til ca 1000 kr, så det er kanskje det som er løsningen, kjøpe et billig kamera, og nøye seg med det... sukk.

Trenger vist å klage litt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...