Gå til innhold

Dell PC og Linjegods

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-25 20:41, skrev daskam:

Jeg bestilte en PC hos dell for et par uker siden. I følge Linjegods sin pakkesporing har PC'n ligget der i en uke nå. Er dette vanlig? Hvor lang tid skal egentlig en pakke ligge på lageret til Linjegods (i drammen)? Når kommer de ev.?

jeg foreslår du tar en tlf til Linjegods :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-25 20:41, skrev daskam:

Jeg bestilte en PC hos dell for et par uker siden. I følge Linjegods sin pakkesporing har PC'n ligget der i en uke nå. Er dette vanlig? Hvor lang tid skal egentlig en pakke ligge på lageret til Linjegods (i drammen)? Når kommer de ev.?

----------------------------------------

Jeg hadde samme problem! Min Dell kom til Linjegods på en tirsdag og jeg regnet med at de da ville sende den ut dagen etter (onsdag). Da jeg ringte Linjegods onsdag ettermiddag, visste ikke damen hvorfor de ikke hadde tatt den med....Men den skulle komme i morgen kveld sa hun (torsdag kveld)....Tror du det skjedde ? Neppe. Ringt Linjegods, igjen, fredag morgen. Med en litt skarp stemme fikk jeg dem til å sende den til meg i løpet av 2 timer :smile: Så enkelt kan det gjøres..

linjegods er noe dritt. Skal aldri benytte meg av dem igjen. Ring om mas, det må tydligvis til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...