Minus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 I hele dag har folk sendt med linker der denne URLen har vært tema. Tallet bakerst i URLen har variert fra person til person. Ingen vil si meg hva det er, og søker jeg på linken, får jeg opp noe på tysk(?). Noen her som veit hva det er? Lurer på om det kan være en sak som logger det man skriver eller noe.. Er utrolig irriterende at folk nekter å si hva det er, og jeg tør heller ikke trykke på linken. Kristian Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er ikke så farlig. Men det er noe greier om at de må gi minst ti stk. linker før de får noe spyware. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 I hele dag har folk sendt med linker der denne URLen har vært tema.Tallet bakerst i URLen har variert fra person til person. Ingen vil si meg hva det er, og søker jeg på linken, får jeg opp noe på tysk(?). Noen her som veit hva det er? Lurer på om det kan være en sak som logger det man skriver eller noe.. Er utrolig irriterende at folk nekter å si hva det er, og jeg tør heller ikke trykke på linken. Kristian 7668777[/snapback] det er ei side der du får andre msn-ikon om 5 eller 10 trykker på linken.. skjønner ikkje hvorfor.. eg får den opp på engelsk.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Haha, okei. Da var den saken grei. Rapporteres for så å bli stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå