andhou Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, Kjøpte en HP bærbar maskin i begynnelsen på November med XPP på. Har så hørt at jeg da har rett på gratis oppgradering til Vista når den tid kommer. Saken er: Hvis dette skulle ordne seg, vil jeg da få tilsendt en vanlig installasjons cd og kan jeg da bruke denne på en annen, ikke-HP maskin, eller får ejg en HP cd som er skredersydd med oppdateringer til akkurat min maskin, noen som vet? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja,Kjøpte en HP bærbar maskin i begynnelsen på November med XPP på. Har så hørt at jeg da har rett på gratis oppgradering til Vista når den tid kommer. Saken er: Hvis dette skulle ordne seg, vil jeg da få tilsendt en vanlig installasjons cd og kan jeg da bruke denne på en annen, ikke-HP maskin, eller får ejg en HP cd som er skredersydd med oppdateringer til akkurat min maskin, noen som vet? 7668776[/snapback] Da jeg bestilte Vista oppgradering til min mye bærbare HP stod det at er en oppgraderings DVD som kun kan brukes på den maskinen. Om det går an å bruke den på en annen maskin vet jeg ikke, for på dette forumet er vi alle lovlydige og prøver ikke på slikt. http://h20219.www2.hp.com/services/cache/4...-0-162-308.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå