Gå til innhold

Gratis Vista upgrade?

Anbefalte innlegg

Ja,

Kjøpte en HP bærbar maskin i begynnelsen på November med XPP på. Har så hørt at jeg da har rett på gratis oppgradering til Vista når den tid kommer. Saken er: Hvis dette skulle ordne seg, vil jeg da få tilsendt en vanlig installasjons cd og kan jeg da bruke denne på en annen, ikke-HP maskin, eller får ejg en HP cd som er skredersydd med oppdateringer til akkurat min maskin, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja,

Kjøpte en HP bærbar maskin i begynnelsen på November med XPP på. Har så hørt at jeg da har rett på gratis oppgradering til Vista når den tid kommer. Saken er: Hvis dette skulle ordne seg, vil jeg da få tilsendt en vanlig installasjons cd og kan jeg da bruke denne på en annen, ikke-HP maskin, eller får ejg en HP cd som er skredersydd med oppdateringer til akkurat min maskin, noen som vet?

7668776[/snapback]

Da jeg bestilte Vista oppgradering til min mye bærbare HP stod det at er en oppgraderings DVD som kun kan brukes på den maskinen. Om det går an å bruke den på en annen maskin vet jeg ikke, for på dette forumet er vi alle lovlydige og prøver ikke på slikt.

http://h20219.www2.hp.com/services/cache/4...-0-162-308.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...