grkn Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har en HP NC6400 m/docking og DVI, dvien er koblet til en 20" lcd, men når jeg prøver å "utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen", skjer det ingenting. Om jeg derimot kobler om og på prosjektoren min så får jeg utvidet skrivebordet til den, og da funker skjermen om jeg plugger i den etterpå. Veldig snodig. Noen tips? Veldig irriterende å måtte koble på prosjektoren hver gang jeg vil bruke LCD skjermen. Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei... Oppløsningen på den 20 tommeren, hva er den.. ? og har du stilt inn tilsvarende oppløsning i "utvid" menyen ? ellers hørte det rart ut det der... Endret 7. januar 2007 av NorKing1 Lenke til kommentar
grkn Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 1680x1050, prosjektoren 1280x720, kan velge den oppløsningen og høyere, men det skjer ingenting. Når jeg kobler på prosjektoren kan jeg plutselig bare velge max 1680x1050, snodig. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 du kan ikke ha oppløsningen høyere en prosjektoren klarer, prøv å juster oppløsningen, Lenke til kommentar
grkn Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Prosjektoren slår ned oppløsningen til 1280 om jeg slår den -på-, så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå