johome Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne tegnet ' kryss ' på min Acer travelmate ? Du vet + - ' kryss ' / ( eller ganger som det heter ) Det nermeste jeg kommer er * , men det er jo ikke det samme. Jeg har holdt på i timesvis uten å klare det. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne tegnet ' kryss ' på min Acer travelmate ?Du vet + - ' kryss ' / ( eller ganger som det heter ) Det nermeste jeg kommer er * , men det er jo ikke det samme. Jeg har holdt på i timesvis uten å klare det. 7668401[/snapback] Hva med x...? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du prøvd Kjør -> Charmap? Evt. bruke Word og Sett inn -> Symbol. Alt+0215 gir ×. Vet ikke om du må ha numpad for å få til det, men ... Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Da fant jeg X ved hjelp av kjør > charmap . Deretter er det bare å dra symbolet dit jeg ønsker det . Takk for hjelpen. Endret 7. januar 2007 av johome Lenke til kommentar
Bento Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne tegnet ' kryss ' på min Acer travelmate ?Du vet + - ' kryss ' / ( eller ganger som det heter ) Det nermeste jeg kommer er * , men det er jo ikke det samme. Er det denne du mener? ¤ Den er plassert på shift+4 på norsk tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå