auduntor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har fått ett problem med min laptop! Hver gang jeg går inn i explorer, går cpu`n rett opp til 100%. Da begynner pc`n å gå veldig seint, og ender opp med å klikke. Håper noen har noen gode råd å komme med! På forhånd takk Mvh Audun Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare for å rydde unna all usikkerhet; Det er Explorer, og ikke Internet Explorer det er snakk om? Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg har fått ett problem med min laptop! Hver gang jeg går inn i explorer, går cpu`n rett opp til 100%. Da begynner pc`n å gå veldig seint, og ender opp med å klikke. Håper noen har noen gode råd å komme med! På forhånd takk Mvh Audun 7668377[/snapback] Vedder på at det er windows explorer, og dette skjer når du titter i en mappe med en film? Om det er det så er det mest sansynlig en korrupt film i mappen. du kan slette filmen, så vil problemet bli borte, eller så kan du skru av autopreview støtten i explorer (google hjelper deg der) Endret 7. januar 2007 av Pompel Lenke til kommentar
auduntor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det stemmer at Windows Explorer klikker når jeg går inn i mappen med filmer, og det er da det blir litt too much for pc`n og cpu går rett opp til 100%. Jeg har prøvd å slette filmene, men det lar seg ikke gjøre fordi jeg får opp en feil melding med at filen er i bruk. Har dere noen andre gode råd for sletting av disse filene? Mvh Audun Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den vil antageligvis la seg slette i safemode ettersom kun nødvendige resurser kjøres. Lenke til kommentar
auduntor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jippi pc`n er nå på vei mot nye høyder, brukte ett lite program kaldt unlocker som hjalp med å slette den filen som var corrupted og som ikke ville la seg slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå