el_cash Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har søkt litt, men ikke funnet skikkelig svar noe sted... Jeg har en key liggende til winxp pro, er ganske sikker på at det er for sp2, men er usiker på om den tilhører norsk eller engelsk versjon... Noen som vet hvordan jeg kan finne ut dette? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Trådstarter ber bare om hjelp til å finne ut av hvilken versjon han har av WIN XP. Dette bryter såvidt jeg ser ikke med noen av retningslinjene her på forumet. Jeg har fjernet noen innlegg som tar for seg lovligheten av dette emnet. Vær vennlig og ikke kommenter dette innlegget, men ta kommentarer på PM. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ta en telefon til MS og hør med dem... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det mest naturlige er vel å ringe Microsoft og spørre, såfremt den er gyldig. Neppe noen annen måte å finne det ut på, bortsett fra å prøve. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hehe, nei, det er definitivt lovlig key jeg har! Siden jeg har hatt flere maskiner og flere keys liggende så hadde jeg håpet på at det fantes en eller annen applikasjon, side hos ms eller lignende som jeg kunne bruke for å finne ut hvor min key hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå