white_pony Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei. Hvor får jeg kjøpt Pondus-bøker til en rimligst mulig pris? Hvor har du kjøpt dine? Ønsker å kjøpe følgende bøker: Første omgang Andre omgang Hat trick Flat firer Fem rette Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://www.schibstedforlagene.no/ Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Mange takk. Hvilke foreslår du at jeg bør jeg kjøpe først? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den første boken først kanskje? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jo, men det har seg sånn at jeg allerede har den nyeste, 0-6, så det er vel like greit å gå den andre veien? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei, begynn på den første. Har alle sammen selv, og er gøy å lese dem fra bok 1 til bok 6. Man ser hvordan tegninene forbedrer seg, noe som er litt sjarmerende. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, greit. Det lønner seg vel kanskje å bestille to på en gang? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, greit. Det lønner seg vel kanskje å bestille to på en gang? 7668620[/snapback] Bestille alle sammen samtidig? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har nok desverre ikke nok penger til det i første omgang. Ønsker også å kjøpe alle bladene fra første utgivelse t.o.m. siste utgivelse 2005. Forslag, anyone? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvilke betalingsmåter kan man velge mellom når man bestiller fra Schibsted sin hjemmeside. Er det postoppkrav, visa? Fant ikke noe informasjon om dette. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mest sannsynlig er det bare faktura. Det lureste er nok å begynne med bok nr 1 for deretter å øke på, dette fordi det kanskje er få igjen av nr 1. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Det er faktura ja. Edit: fikk forresten alle bøkene i posten på lørdag. Finfine bøker, men jeg kunne tenkt meg at alle sidene var i farger. Vi lever tross alt ikke i sort/hvitt-alderen lengre. Har kommet sånn halvveis ut i andre omgang. Endret 15. januar 2007 av premium Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det vil vel bli for dyrt og tidkrevende å fargelegge alle stripene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå