mushyn Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg har mistet min nyanskaffede nokia n73 og trenger en erstatning mens jeg venter på forsikringsoppgjøret. ønsker ikke å bruke mer enn 500kr, og det må gjerne være sony ericsson eller samsung. kamskjelltlf er viktig. noen forslag? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 SE og Samsung kamskjelltlf til under 500? Uten abonnement? Seriøst? -snubbel Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 SE og Samsung kamskjelltlf til under 500? Uten abonnement? Seriøst? -snubbel 7668341[/snapback] som sagt, jeg snakker IKKE om de nye fancye, men de gamle. burde da være mulig til vaffal under 1000. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den billigste i prisguiden koster 700,- Jeg vil ikke si den er verdt pengene. Jeg ville heller kjøpt meg en brukt en i stedet. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://prher finner du en kanskje Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 jeg hever meg til en tusenlapp da. poenget er at jeg kan ikke basere meg¨på netthandel når jeg trenger en tlf FORT. må ut og kjøpe imorra... Lenke til kommentar
tmth Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har en venninne som kjøpte denne til 300kr uten abonnement: Siemens AF51 Men tror det blir vanskelig å finne en (BenQ-)Siemens telefon i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå