Missy- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Når jeg skal bruke headsett, plugger jeg det inn, også skal pcen slutte å bruke høyttalerne, men nei, det gjør den ikke. Så derfor kommer det lyd ut høyttalerne OG hodetelefonene SAMTIDIG! Ikke så praktisk.. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du mulighet til å stille på volumet til høyttalerene? Tenker ikke på volumkontrollen som er i windows, men en eller annen form for knapp eller bryter på maskinen. Lenke til kommentar
Missy- Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, høyttaleren er innebygd i laptoppen =/ Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hadde akkurat det samme probleme med min en gang. men neste gang jeg slo den på var d ingen problemer. kan d være at det er dårlig kontakt i lyd porten? Lenke til kommentar
Missy- Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, det er godt mulig. Tror jeg leverer den inn hvis ikke det fikser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå