Gå til innhold

W850i- noen spørsmål

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte sony ericsson w850i for et par dager og er hittil godt fornøyd. men det er noen spørsmål/problemer jeg har angående telefonen.

Helt siden jeg fikk den har det vært et dødt pixel på skjermen, er ikke veldig stort, men kan være ganske irriterende iblant. finnes det noen måte å fikse det på? om det ikke er det og den må til reprasjon gjelder vel garantien for slike ting siden det var sånn fra jeg fikk mobilen?

så er det et spørsmål til.

Når jeg spiller sanger med walkmanen vises det en firkant med en platespiller inni der det ser ut til at det er meningen at det skal være et bilde av coveret. jeg vet det er mulig med bilder av platecoverene når man spiller av sanger i w950i. så jeg lurer på om det er mulig med w850i og isåfall hvordan man gjør det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på det samme spørsmålet; i bruksanvisningen står det at man må bruke 3.parts programvare for å legge til album art.

Noe som jo er helt utrolig sløvt av SE. - Altså at de ikke har lagt inn dette som funksjonalitet i overføringsprogrammet sitt.

Noen som har anbefalinger, eller er det bare å droppe et bilde i album-mappen etter at den er overført?

Lenke til kommentar
Dette fungerer kun dersom det ligger albumbilde i IDv3 taggen til sangen.

7755059[/snapback]

Det er jo på en måte ulempen siden jeg har langt over 1000 album som er rippet før dette ble en mulighet :) Dumt at man ikke bare kan droppe f.eks. en jpg i album-mappen og at telefonen da automatisk bruker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...