Gå til innhold

Hjelp til å fjerne "rekalme tull" i Itunes.

Cloud

Anbefalte innlegg

Lastet nylig ned iTunes for å laste over litt musikk til iPoden min.

Programmet er fint å bruke det, men 1/5 av skjermen er fylt opp med "iTunes store reklame". Dette ser jeg på som utrolig irriterende. Så er det en måte å fjerne dette på?

Ser for meg at jeg må registrere meg e.l. men ikke veldig lyst til å kjøpe iTunes. (Hvis det er mulig å kjøpe det). Har som sagt en iPod og mener å huske at jeg fikk med en en iTunes program cd med den. Så burde vel ha en "lovlig" verson.

Leitet litt på forumet og fant et bilde av hvordan jeg vil at det skal se ut.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=120261

Her er hvordan mitt ser ut: (Beklager for dårlig bilde, men orket ikke å disable skjerm nr 2).

post-11760-1168204153_thumb.jpg

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har full kontroll over modulene i iTunes fra Vis-menyen. Her kan du velge å skjule MiniStore (som du kaller "reklame-tull", men som også kan ses på som et musikkleksikon)

Du kan også åpne for albumgrafikk eller "bla-visning". Hvis du vil at iTunes skal finne albumgrafikk automatisk må du oppgi kredittkortnummer (og det kan du trygt gjøre hvis du har et slikt, ingen kjøpeplikt)

iTunes er jo gratis i fullversjon. En glimrende avspiller, men MediaMonkey er mye bedre for den som liker å organisere musikksamlingen etter egen smak.

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...