GrandSummon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hmm....Var ute for en uheldig episode for litt siden, da tok jeg en paralgin forte hver kveld. Sovna som en stein 7864035[/snapback] Paralgin forte funker ikke på meg Jeg skulle liksom ta dem når jeg hadde brukket kragebeinet, men de funka dårligere enn paracetamol Jeg fikk ikke engang bivirkninger av dem! Så ubrukelige var dem for meg. For å sovne fort trenger du bare å lukke øynene, åpne dem hvert femte sekund og lukke dem veldig fort igjen. Man blir veldig avslappet av det og sovner etter noen minutter vanligvis. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sørge for at man er utslitt. Da sovner jeg fort som f. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 telle saue? 1 sau 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 sau 7 sau 8 sau 9 sau 10 sau sau sau sau sau sau sau sau sau sau sau sau sau sau Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Snakk med legen din, sovepiller funker. Err. Lese posten helt er lurt. Har ikke noen tips egentlig, langvarige søvnproblemer og generelt dårlig døgnrytme ordner jeg ved å døgne en dag. Endret 11. mars 2007 av Lord^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Av en rar grunn sover jeg mye bedre når jeg sover naken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Av en rar grunn sover jeg mye bedre når jeg sover naken. Hvorfor " "? Er da ikke noe ekkelt med å sove naken Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ligg å se på TV.. sovner alltid med tvn på Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Av en rar grunn sover jeg mye bedre når jeg sover naken. Hvorfor " "? Er da ikke noe ekkelt med å sove naken 8130437[/snapback] Neh ikke for meg.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 ja hvordan gikk det med søvnen og tentamenen din egentlig mr. trådstarter? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har mattetentamen i morgen, og vil gjerne ha litt søvn før jeg stryker. 7667779[/snapback] Les matematikk på senga, vel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har mattetentamen i morgen, og vil gjerne ha litt søvn før jeg stryker. 7667779[/snapback] Les matematikk på senga, vel 8130687[/snapback] imorgen for 2 måneder siden. Ellers går alt bra vil jeg tro. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har mattetentamen i morgen, og vil gjerne ha litt søvn før jeg stryker. 7667779[/snapback] Les matematikk på senga, vel 8130687[/snapback] imorgen for 2 måneder siden. Ellers går alt bra vil jeg tro. 8131250[/snapback] LOL! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Se på filmen Alexander. :!: Den filmen er rene sovemedisinen. Jeg sov meg praktisk talt gjennom store deler av filmen, men voknet under slagsscenene riktig nok da. Ellers kan du prøve å lese om noe veldig kjedelig eller noe. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Om man skal sove hjelper det med vaner. Ligge i samme stilling. Jeg har tre stillinger jeg bruker i samme rekkefølge før jeg sovner. Når jeg er i den tredje, sovner jeg etter 2sek. Annen ting kan være å lese ca en halvtime før du sovner(hver dag). Vaner er gode å ha når man skal sove.. Ellers kan du få mora de til å gi deg en sovepille som funker ûberbra, men som egentlig bare er en hodepinetablett. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har vaner jeg også. For eksempel så må jeg rette på puta mi en gang før jeg legger meg for å sove... Greier meg nesten ikke uten, blir liggende å tenke på det... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg må ligge på ryggen ei stund til jeg blir trøtt, dette er som regel etter jeg har tenkt over alt av problemer/gleder jeg har, så må jeg snu meg til høyre, og da sover jeg med en gang, hvis dette failer så snur jeg meg litt til venstre, slik at jeg ligger på skrå. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Skum-leste igjenom her, takk for tips. Prøv å legge matte-boka under puten. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Skum-leste igjenom her, takk for tips. Prøv å legge matte-boka under puten. 8137677[/snapback] Sikker vinner (men ikke mattebok)!Men matte er jo gøy! For tiden leser jeg Hellemyrsfolket - Sjur Gabriel, av Amalie Skram, i sammenheng med norskfaget på skolen. Det er sovemedisin asså. Sovner raskere av den enn jeg gjør av elefantbedøvelse. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg eier ikke døgnrytme så legger meg når jeg føler for det, Men hjelper og høre på litt musikk og feks ta seg en røyk før man legger seg Eddie meduza og en god klype med snus hjelper iallefall meg Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 [ Og ikke ha noe du ikke har gjort, eller noe du gruer deg til, f.eks en framføring du ikke har øvd på. 7668834[/snapback] åhhh... Akkuratt det der er utrolig irriterende! Gruer man seg til noe får man hvertfall ikke sove! Men til de som sier at man skal gå vekk fra dataen. Det er ikke så enkelt som man trur... Det er ikke noe annet å finne på Men en ting til som er sykt irriterende, og som noen over her nevnte så vidt, er når man er drit trøtt og vil gjerne legge deg til å sove, men så må man inn på badet å pusse tenna... da blir man lys våken igjen! Rart med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå