cybervision_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har ei venninne som skal ha ny bærbar. Hun har tenkt å bruke mellom 5-10 tusen, men helst billig som mulig. Bruksområder er surfing, office-arbeid, musikk og litt bilder... Ikke voldsomt krevende altså... Jeg har littegrann peil så jeg har fått det ærefulle oppdrag å finne en bra maskin. Jeg tenker at den må ha endel ram, en fremtidsrettet prosessor, være 15.4", og ellers ha nok grafikkrefter til å ro i vei Vista når det kommer! Kom med hjelp og forslag Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mine formeninger om en fremtidsrettet bærbar! - Må være ment for Windows Vista - Minst 1 GB minne, men helst 2 GB - Eget skjermkort (ikke innebygd på hovedkortet) med minst 256 MB minne - Core 2 Duo prosessor Det er bedre å legge i litt ekstra med penger nå, enn å tenke om 1 år "Fillern, jeg skulle kjøpt en bedre PC" Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 som jente med mange av de samme behovene som venninna di, jeg kjøpte nettop en HP dv 6184, og er veldig fornøyd! har ikke så veldig peiling, men fikk denne anbefalt fra flere hold, og syns den er veldig bra til mitt bruk. Pipelyden folk snakker om har jeg ikke merka til Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Vel, men dette fåes vel for under 10 kilo? Ellers er det kanskje bedre å heller kjøpe en skambillig en og oppgradere siden? Har selv en med 2.0 ghz Core 2 Duo, 2 gig ram osv... og det holder jo i massevis for meg som er en relativt avansert bruker. Endret 7. januar 2007 av cybervision_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå