simalarion Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Heisann Sitter å tenker på en liten oppgradering mens det fortsatt er mulig å få noe for mitt gammle. Beholder da seff 8800gtx og mist 600. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) netshop selger nice ram 1900kr 4-5-4-12 ocz 6400 e6*00 www.hw.no prisguide.no 650 sli til 950kr har klart 500fsb med kjøling på chipsett sånn jeg forstod http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=126791 Endret 7. januar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Blir ikke det HKet dyrt i forhold til prosessoren? Da jeg kjøpte i februar betalte jeg 1100 for HK og 1900 for CPU. Tror du tjener mer på å gå litt lavere på HK og opp til E6600. Har dog ikke mye peil på C2D og de HKene som finnes der. Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hovedkortet er apsolutt verd det, kan bruke alle nå værende å kommende C2D på den.. Å Kortet har en drøss av muligheter, men kan oppleve litt ustabilitet med den biosen som følger kortet... Ellers en bra handle liste der, bruker selv E6300 å er stor fornøyd med den. Kan også oppdatere prosessor til 4 kjerne uten å bytte kort og... Når det kommer til Ram`en bør du heller gå for noe litt billigere, hovedkortet støtter ikke "E.P.P" som trekker prisen en god del opp... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ok, takk for forlsag og hjelp. Jeg får se nærmere på ramm. Noen som vet om en type som passer hovedkortet bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå