Singh tha king Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hittil så trodde jeg det bare fantes vanlig analog signaler og digital signaler, men tror jeg har feil. Er det sånn at parabol har bedre signaler enn digitale signaler? For her hjemme har jeg parabol der jeg får tv3, nrk, nrk2, tv norge osv. Så hvordan går listen egentlig? Hvilken er best til lcd tver? (billige lcd tver til 5-6000) Takk for svar. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 HDMI/DVI Component SCART S-Video Compesite fra toppen og ned er rankingen hdmi/dvi = best Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 HDMI/DVIComponent SCART S-Video Compesite fra toppen og ned er rankingen hdmi/dvi = best 7671271[/snapback] SCART er ikke en signaltype, men en kontakttype som kan sende bl.a RGB, S-Video og composite. Tror rekkefølgen er noe sånt: HDMI/DVI Component RGB S-Video Composite Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 ikke akkurat det jeg tenkte på..... Signaler til tven fra digitalt bakkenett, analog signal, antenne(?), parabol osv. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vil vel gi følgende liste da: Digitalt bakkenett og digital-TV via både kabel-TV og parabol. Analog parabol. Analogt kabel-TV. Utendørs antenne. Innendørs antenne. Bordantenne. Noen ganger kan dog utendørs antenne gi bedre signaler enn kabel-TV. Iallefall hvis man har CanalDigital som kabel-TV-tilbyder. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 takk skal du ha. Hvordan vet man egentlig om man har analog eller digital parabol? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er tuneren/dekoderen som bestemmer dette. Avhengig av fabrikant og model så kan man finne ut hva man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå