bendik92 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) - jeg vurderer sterkt dell i9400`s pc og lurer derfor på om: - er det mulig med 2 hd på dell sin pc? - bruker dell andre merker (f.eks asus,XFX o.l) på sine deler eller er det dell på alle delene (f.eks dell hovedkort o.l), sånn at det er mulighet for å opgradere en dell med Kingson ram? PS. jeg blir å skrive et par spørsmål når eg kommer på dem Endret 7. januar 2007 av bendik92 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 9400 har kun mulighet for en intern harddisk. Harddisk, minne og optisk enhet blir ikke produsert av Dell selv, og her kan du bytte/oppgradere til alt som følger samme standard, merke er uvesentlig. CPU må naturligvis være en Intel-prosessor med samme sokkel om du velger å oppgradere denne. Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 takk jeg kan om sokler å sånt men jeg ble no litt klok på infoen din Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Min i9400 kom ihvertfall med kingston-ram Husk at du må bruke SO-dimm ddr2 og ikke vanlig ddr2. Mulig du vet dette fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå