GeirGrusom Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg holder for tiden på med et spill/engine i C#, og der skal brukeren kunne skrive sin egen kode i C#, som blir kompilert for enginen. Et problem, er at jeg gjerne vil at virtual funksjoner og lignende skal komme opp i en liste for folk, og da må jeg laste assemblyet. Problemet er at jeg ikke får unloadet det igjen, så neste gang en kjører compile, gir den tilbake at filen er i bruk... Jeg bruker nå AppDomain som et forsøk for å få dette til, uten hell if (m_glorginator_domain != null) { m_this_asm = null; AppDomain.Unload(m_glorginator_domain); m_glorginator_domain = null; GC.Collect(); } m_glorginator_domain = AppDomain.CreateDomain("Glorginator"); m_glorginator_domain.SetupInformation.ApplicationBase = System.IO.Directory.GetCurrentDirectory(); m_glorginator_domain.Load(output_name); Det funker en gang, men neste gang en kjører compile, kommer det opp feil i output vinduet. Noen som har vært borti dette før? eller som vet hvordan ReflectionOnly fungerer? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror dette er måten å gjøre det på: http://codebetter.com/blogs/ranjan.sakalle...4/08/61574.aspx Øyvind. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takker så meget juhu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå