pal.sp Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har lenge vært plaget med at kortet rett og slett ikke starter. den grønne LEDen på hovedkortet lyser, men ingenting annet skjer. Noen som har nen bra tips? Kortet har tidligere fungert. ellers så er det Apacer 512ddr, xp1700 og ATI Radeon 8500 skjermkort... Ellers noen som har positive/negative erfaringer med dette kortet? Trenger seriøst hjelp med dette!! takk for alle fremtidige svar! Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har samme kortet selv, det jeg har gjort når jeg har fått det til å henge seg er å resete cmos. Dette gjør du ved å flytte en jumper tror den er oppe i høyre hjørne på hovekortet, se i manualen om jeg tar feil der, tror det står clear cmos evt reset cmos. Hvis dette ikke funker annbefaler jeg deg å nappe ut alle kortene dine, ram cpu etc en etter en for å finne ut om noe ikke sitter ordentlig på plass, kjipe greier, men det skal funke om ikke det er noe som er DOA. Lykke til... mvh Thorsan Lenke til kommentar
pal.sp Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 takk, men alt det du nevner har jeg allerede prøvd... noe mer du kan komme på? hva mener du med DOA? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 DOA = Dead on arival, dvs at varen er død når du får den fra butikken, det skjer faktisk Lenke til kommentar
pal.sp Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Varen har fungert tidligere, sluttet å fungere mens jeg var borte. Alle andre komponentene funker enda, men hovedkortet starter bare ikke! HELP!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå