Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda Civic til 45.000kr?

Ole12

Anbefalte innlegg

Heisann.

Var på finn.no å skikket etter biler.

Kom over denne bilen her:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=91...os=223&tot=null

jeg har ikke så mye peiling på biler, spesielt ikke Honda.

Så er det noe i veien med denne her?

Er det noe jeg bør være oppmerksom på honda civicer?

Jeg trenger bil fort som svint og bor da i stavanger.

Jeg synes den var stilig og rå, og jeg har ikke tid å penger til å style bil fra bunn av.

Derfor er jeg på utkikk etter en stylet bil.

Mvh

Ole Morten Skogen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert en fin bil det. Honda Civic er driftsikre biler med gode kjøreegenskaper. Men når den er stylet på denne måten og det første som står i annonsen er "KUPP!", så ville jeg vært litt mer skeptisk. Den kan være kjørt hardt.

7667552[/snapback]

Er kanskje litt vanskelig å kjøre en bil med 90 hk hardt da :p

Lenke til kommentar
Sikkert en fin bil det. Honda Civic er driftsikre biler med gode kjøreegenskaper. Men når den er stylet på denne måten og det første som står i annonsen er "KUPP!", så ville jeg vært litt mer skeptisk. Den kan være kjørt hardt.

7667552[/snapback]

Er kanskje litt vanskelig å kjøre en bil med 90 hk hardt da :p

7670632[/snapback]

Tja, har vært i en slik en med tre personer, alle godt voksne karer, 90 hk, dro bra den.

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent er vel de fleste Hondamotorer utstyrt med en form for VTEC-teknologi. Men betegnelsen VTEC tildeles bare en modell av Civic, - i det minste så vidt jeg vet - nemlig VTI, om jeg forstår ting rett. Og jeg kan ta feil. VTI har forøvrig ~160hk fra en 1.6-liter. Morsomme biler, sies det.

Honda er ikke power, Honda er turtall. Og det får du med 90-hesteren også. :tease:

Lenke til kommentar

Det er en Honda Civic DX vis det sier dere noe.

Men lurer litt på, jeg har veldig lyst å ta motor bytt på den. 160hk VTI motor. Men åssåen bler det? Må jeg bytte ut alt.

Hva er forskjellen på DX og LSI?

Ser at LSI har sentral lås. El.vinduer og speil? Har DX også det?

Er veldig greie ting å ha.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen ekspert på feltet, men å bytte til en VTI-motor strander vel på at det er forholdsvis få som selger disse. :tease:

Videre er det jo snakk om en effektøkning på ~60%, så det innebærer jo at en bør modifisere bilen ellers, da spesielt bremser, muligens også bytte transmisjon osv.

Tror ikke det er noe å satse på. :)

Lenke til kommentar

Va inne på en nettside i England, hvor dem solgte VTEC 92-95 Civic LSI motor, med girkassa for 2,199$

Er det noe å satse på?

ER ikke noe mekaniker gutt, men liker disse type biler og har lyst på masse hest også.

Mange fraråder meg å kjøpe denne bilen fordi det er forgasser motor.

Og at jeg bør kjøpe en LSI som har injection.

Men man finner sjeldent en bil som er stylet helt, med felger og lakkert. Samt anlegg. under 50k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...