Gå til innhold

forskjell på AMD Sempron 3100+ og AMD® Turion 64 M

p-i-t-a

Anbefalte innlegg

hei. søstern min skal kjøpe en bærebar pc, og jeg har kikket litt på nettet og jeg finner ingen beskrivelse på "AMD® Turion 64 Mobile Technology MK36" derfor lurer jeg på om noen vet hvem prossesor som er best...

Pc-en skal bare brukes til msn, bilder, musikk osv.... ;):hmm:

Endret av p-i-t-a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
derfor lurer jeg på om noen vet hvem prossesor som er best...

Hva mener du med hvem?:hmm: Det er ikke noen personer inni bildet her. Mener du hvem som skal ha PCen? Du eller din søster? forstår ikke helt det der

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
bare lurte på hvilken prossesor som er best...

"AMD Sempron 3100+" eller "AMD TurionTM 64 Mobil Teknologi MK-36 "

7672571[/snapback]

For bilder, musikk og nettbruk spiller det overhode ingen rolle. Begge CPU'er gir deg mye mer enn du klarer å bruke til slikt.

Lenke til kommentar

OK, da forstod jeg :) Jeg forstår ikke det ødelagte språket som er på vei inn på forumet her, som noen tullinger driver å drar med seg. Hele poenget er liksom å snakke feil, og bruke for eksempel Hvem i stedet for Hvilket, osv. Irriterer meg faktisk en del :(

Uansett, OnTopic: Til surfing, msn osv. er begge prosessorene gode, men jeg ville sagt at i en bærbar er nok den yurion prosessoren litt bedre ;) (jeg mener det er en dual core) og den er designet for bærbare PCer, noe jeg mener Sempron ikke er.

Lenke til kommentar
OK, da forstod jeg :) Jeg forstår ikke det ødelagte språket som er på vei inn på forumet her, som noen tullinger driver å drar med seg. Hele poenget er liksom å snakke feil, og bruke for eksempel Hvem i stedet for Hvilket, osv. Irriterer meg faktisk en del :(

Uansett, OnTopic: Til surfing, msn osv. er begge prosessorene gode, men jeg ville sagt at i en bærbar er nok den yurion prosessoren litt bedre ;) (jeg mener det er en dual core) og den er designet for bærbare PCer, noe jeg mener Sempron ikke er.

7674166[/snapback]

Pkt 1. Enig. Å skrive nogenlunde riktig norsk forventes.

Pkt 2. Turion Mk36 er en enkjerne 64 bit CPU. Men sansynligvis hakket bedre enn Sempron. Bruker mindre strøm, og vil være lettere å få lydløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...