Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hei skall snart kjøpe ny lett-mc!

Anbefalte innlegg

Kjørte selv en Honda Varadero 125 i 2 år, var ille å kvitte seg med den mot å få bil.

Er uten tvil den feteste 4t lettvekter som finnes, bøyer meg i støvet for Honda.

Bra aks, nyyydelig lyd, dritpen og du får faktisk masse ros fra folk med MC. Få som fatkisk tror at det er en lettvekter =D Få som har mye godt å si om disse "motorsagene" på hjul  :D  Faen å de bråker :!:

ps. toppfart på 120 om du lurte :p ble aldri eid av en moped, og med dagens bensinpriser så sparer du sikkert inn de ekstra pengene du kaster inn i en 4t, som du med litt renhold kan selge for det du kjøpte den den for ;) det gjorde jeg =)

9268681[/snapback]

Jeg lurer også på å ta A og kjøpe lettsykkel. Har vurdert Aprilia ETX125, RS125, Honda NSR, Cagiva Mito og Yamaha DT125R. Er klar over at RS og DTR liksom er i forskjellige klasser men vet egentlig ikke helt hva jeg vil ha. Tror jeg vil ha mere glede av ETX eller DTR klassen da disse har mer fremkommelighet på dårlige veier og slikt. Finnes nok av de i Nord-Norge for å si det slik. Har også vært inne på Husquarna men vet ikke om de har noe særlig i 125-segmentet. Kommer sikkert til å avansere mot 450 ccm senere. Må ta A først uansett. Er bare usikker på hvilken sykkel jeg har. Noen som har erfaringer med Rieju SMX 125?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...