NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei.. Jeg og noen venner har just starta en litt seriøs Counter Strike Clan , Men jeg mangler en Spray / Tag Noen som kan lage en til meg? Mitt nick er : evoLution | ObjectZ Endret 7. januar 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Her har du en jeg lagde på ImageChef Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Takker;) Jeg skal prøve å lage en litt mindre Las Vegas og litt mer cs:) Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takker;)Jeg skal prøve å lage en litt mindre Las Vegas og litt mer cs:) 7670148[/snapback] Hei. Noen som hvet hvordan lage sin egen Spray/Tag? Eller f.eks ha et eget bilde? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bør ta i betraktning at inne på cs, når du sprayer tagen din vil kvaliteten synke betraktelig, slik at liten skrift osv vil nesten være umulig å lese.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Helt ærlig. Skal dere bli tatt seriøs i cs, så kan dere ta å hoppe å drite i å ha klan spray. Skal dere være seriøse bør dere tenke mer på en hjemmeside, med en evt logo/banner. Kvaliteten på sprayen i cs vil mest sannsynlig synke så mye at hele prosjektet er et waste of time. Skaff dere heller en kontakt med litt kunnskaper om html og photoshop, så fikser dere et mye mer seriøst rykte. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei. Noen som hvet hvordan lage sin egen Spray/Tag? Eller f.eks ha et eget bilde? 7675923[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=382660& Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei, jeg trenger også noen som kan lage spray til meg fordi alle i clanen min har sin egen såray som det står navnet dems på men jeg klarer ikke å lage min egen så kan noen av dere plz lage en spray til meg jeg heter S.W.A.T {S}carface Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du trenger ikke no stort program for å lage "spray-tag".... bare følg det som står i skul så skal du se ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trykk på "Start" så på "tilbehør" ( kan variere om du har engelsk....) så velger du programmet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Paint! Der ser du, du trenger ikke no bedre ^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Går ikke ann å skrive inn i et bildet i paint....da blir det en stor hvit firkant Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Last ned paint.NET... Det er ganske bra Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det var akkurat det jeg lette etter! Lett å bruke men samtidig har det mange muligheter! Anbefales sterkt! Edit : paint.NET Endret 28. juni 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå