Goodall Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 er det noen som har noen meninger om denne lcd skjermer her: Sony multiscan x72 17 hvordan er den i forhold til samsung 172T? er det noen som vet, så ikke nøl med å svar :wink: Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
bernini Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det lure jeg også på. Har prøvd å finne noen reviews uten hell. Er det ingen som vet noe om denne skjermen? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har SONY 17" Multiscan 200ES Trinitron SUPER FORNØYD.... 8) Dette er virkelig en god skjer. hvis det hjelper... .exe Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har SONY 17" Multiscan 200ES Trinitron SUPER FORNØYD.... 8) Dette er virkelig en god skjer. hvis det hjelper... Kan egentlig ikke forestille meg at det hjelper noe som helst å kommentere kvaliteten til en gammel CRT-skjerm når noen spør om erfaringer med en ny LCD-skjerm... Til saken: Det ser ut som om svært få har erfaring med Sony X72. Det ser ikke ut til å være så mange tester av skjermen, heller. Men PC World Norge testet storebroren X82, og den kom godt ut. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg så ikke at det sto LCD, før jeg hadde postet ferdig, da gadd jeg ikke editere det, regnet med at siden det sto "hvis det hjelper" ville folk ta det med en klype salt eller noe. Men nei da, ikke du. Her må vi kaste oss over første "feilsvar" hvis du vil kalle det det. Get a life man. Tror nok ikke de blir "villedet" av det. .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå