AKor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hallo... Nå i det siste har dataen min treigere enn før... den har og så begynnt å bråke mer... Er ikke sikker på hvilken vifte det er med den pleide ikke å stå på fullt før men nå så står den poå HELE tia! Og når jeg trykker "Ctrl + Alt + Delete" og så på "Ytelse" så står det at CPU'en arbeider 100%, det gjør den hele tia.. og mangen av programmene som jeg bruker klikker! Noen som vet noe? Endret 7. januar 2007 av adrilzz Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo... Nå i det siste har dataen min treigere enn før... den har og så begynnt å bråke mer... Er ikke sikker på hvilken vifte det er med den pleide ikke å stå på fullt før men nå så står den poå HELE tia! Og når jeg trykker "Ctrl + Alt + Delete" og så på "Ytelse" så står det at CPU'en arbeider 100%, det gjør den hele tia.. og mangen av programmene som jeg bruker klikker! Noen som vet noe? 7667239[/snapback] Kanskje det er å tide å få vekk gammelt støv fra viftene dine? Jo mere dritt viftene har, jo varmere blir de og vil dermed jobbe fortere... Lenke til kommentar
AKor Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo... Nå i det siste har dataen min treigere enn før... den har og så begynnt å bråke mer... Er ikke sikker på hvilken vifte det er med den pleide ikke å stå på fullt før men nå så står den poå HELE tia! Og når jeg trykker "Ctrl + Alt + Delete" og så på "Ytelse" så står det at CPU'en arbeider 100%, det gjør den hele tia.. og mangen av programmene som jeg bruker klikker! Noen som vet noe? 7667239[/snapback] Kanskje det er å tide å få vekk gammelt støv fra viftene dine? Jo mere dritt viftene har, jo varmere blir de og vil dermed jobbe fortere... 7667301[/snapback] Ok. jeg kan se etter Lenke til kommentar
AKor Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo... Nå i det siste har dataen min treigere enn før... den har og så begynnt å bråke mer... Er ikke sikker på hvilken vifte det er med den pleide ikke å stå på fullt før men nå så står den poå HELE tia! Og når jeg trykker "Ctrl + Alt + Delete" og så på "Ytelse" så står det at CPU'en arbeider 100%, det gjør den hele tia.. og mangen av programmene som jeg bruker klikker! Noen som vet noe? 7667239[/snapback] Kanskje det er å tide å få vekk gammelt støv fra viftene dine? Jo mere dritt viftene har, jo varmere blir de og vil dermed jobbe fortere... Yes, nå gikk det!! nå gå pc'en mye bedre.. Tusen takk 7667301[/snapback] Ok. jeg kan se etter 7667333[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå