Gå til innhold

Resistance and Liberation en kommende mod

Anbefalte innlegg

til HL2 eller source om du vil

skal vist bli ganske realistisk, om det er snakk om like mye som red orcestra vet jeg ikke, men her er det ingen hud, våpen skal vist ha an egen vekt som påvirker hvor for du kan bevege det osv.

http://www.resistanceandliberation.com/

les spesielt http://www.resistanceandliberation.com/about der får man det som for håpentligvis skiller dette spillet/moden fra andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som kan virke som litt kult gameplay messing er at man har 3 sikte måter,

hofta, skulderen og iron sights.

ved hofta kan du bevege deg fort, men du treffer ikke en dritt, fra skulderen går du saktere men treffer bedre, og med IS går du veldig sakte men har veldig høy treffsikkerhet

Lenke til kommentar

Modden høres veldig bra ut. Får håpe den blir spilt av bare seriøse spillere slik at teamplay blir så god som utviklerne håper på/prøver å få til.

Red:

Klankamper i en slik mod må jo bli ekstremt taktiske og dermed veldig spennende. Jeg gleder meg.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
det som kan virke som litt kult gameplay messing er at man har 3 sikte måter,

hofta, skulderen og iron sights.

ved hofta kan du bevege deg fort, men du treffer ikke en dritt, fra skulderen går du saktere men treffer bedre, og med IS går du veldig sakte men har veldig høy treffsikkerhet

7672869[/snapback]

Ikke for å være helt n00b, men "iron sights" i forhold til skuldern, vil det si å sikte ned løpet på rifla? Mens "fra skulderen" er bare klassisk FPS spill med rifla litt til høyre på bildet? :hmm:

Forresten er hofteskytingen litt stilig, så Discovery program hvor de skjøt med Thompson maskinpistol (eller tommy gun) på denne måten. De fikk en gammel veteran til å prøve å skyte med den igjen, han kunne flytte seg raskt fremover og traff ganske greit, men han hadde det litt i fingrene enda tydeligivs. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...