Gunfreak Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 til HL2 eller source om du vil skal vist bli ganske realistisk, om det er snakk om like mye som red orcestra vet jeg ikke, men her er det ingen hud, våpen skal vist ha an egen vekt som påvirker hvor for du kan bevege det osv. http://www.resistanceandliberation.com/ les spesielt http://www.resistanceandliberation.com/about der får man det som for håpentligvis skiller dette spillet/moden fra andre Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ser virkelig fram til denne modden, tror den kan bli veldig bra, og det ser jo veldig pent ut! Kan aldri få for mange realistiske WW2 skytere spør du meg! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Oi, dette ser man fram til =) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 det som kan virke som litt kult gameplay messing er at man har 3 sikte måter, hofta, skulderen og iron sights. ved hofta kan du bevege deg fort, men du treffer ikke en dritt, fra skulderen går du saktere men treffer bedre, og med IS går du veldig sakte men har veldig høy treffsikkerhet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fint å høre. Håper brettene blir litt store også. DoD:S ble "litt" kjedelig etter hvert. Knøttsmå maps, og bare storm fram og skyt hele tiden. Ble utrolig ensformig og kjedelig. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Modden høres veldig bra ut. Får håpe den blir spilt av bare seriøse spillere slik at teamplay blir så god som utviklerne håper på/prøver å få til. Red: Klankamper i en slik mod må jo bli ekstremt taktiske og dermed veldig spennende. Jeg gleder meg. Endret 8. januar 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) jepp det er slik at ikke alle har kart eller kompass, med mindre man er NCO eller noe. så skal man se på karet må man be sidemannen om det osv. Endret 8. januar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 det som kan virke som litt kult gameplay messing er at man har 3 sikte måter, hofta, skulderen og iron sights. ved hofta kan du bevege deg fort, men du treffer ikke en dritt, fra skulderen går du saktere men treffer bedre, og med IS går du veldig sakte men har veldig høy treffsikkerhet 7672869[/snapback] Ikke for å være helt n00b, men "iron sights" i forhold til skuldern, vil det si å sikte ned løpet på rifla? Mens "fra skulderen" er bare klassisk FPS spill med rifla litt til høyre på bildet? Forresten er hofteskytingen litt stilig, så Discovery program hvor de skjøt med Thompson maskinpistol (eller tommy gun) på denne måten. De fikk en gammel veteran til å prøve å skyte med den igjen, han kunne flytte seg raskt fremover og traff ganske greit, men han hadde det litt i fingrene enda tydeligivs. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 hofta er det våpene pleier å sitte på fps. skulderen er noe høyere opp og iron sight sikter man gjennom sikte på våpenet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gleder meg skikkelig til dette jeg nå! Ser virkelig fram til å ligge i buskene og se fienden på enden av iron sightet og dekke kameratene mine som løper over jorder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå