bearnar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jeg har en SE k750i som jeg kjøpte hos Lefdal 19 november 2005. Altså er den i underkant av ett år og to måneder gammel. Men nå er joysticken nesten umulig å bruke, den funker ikke. Samtidlig svikter vibrasjonen i telefonen mange ganger. Med andre ord trenger den reperasjon, og det er da jeg lurer litt. Jeg har ingen egen Lefdalgaranti medkjøpt ved mobilen, men jeg må da ha rettigheter til å få ordnet dette gratis likevel? Vet jo at det ble en stor sak om dette med mobiler og levetid i media for litt siden, men er fortsatt usikker på hva jeg kan kreve. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jeg har en SE k750i som jeg kjøpte hos Lefdal 19 november 2005. Altså er den i underkant av ett år og to måneder gammel. Men nå er joysticken nesten umulig å bruke, den funker ikke. Samtidlig svikter vibrasjonen i telefonen mange ganger. Med andre ord trenger den reperasjon, og det er da jeg lurer litt. Jeg har ingen egen Lefdalgaranti medkjøpt ved mobilen, men jeg må da ha rettigheter til å få ordnet dette gratis likevel? Vet jo at det ble en stor sak om dette med mobiler og levetid i media for litt siden, men er fortsatt usikker på hva jeg kan kreve. Hva skal jeg gjøre? 7666815[/snapback] vel, i følge en tråd så skal du visstnok ha 2 års garanti når den ble kjøpt i november. Uansett, lever den på service og si at du vil ta det på reklamasjon. Lenke til kommentar
bearnar Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 hvor skal jeg levere den? utsalgsbutikken? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hvor skal jeg levere den? utsalgsbutikken? 7667296[/snapback] ja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ta den med tilbake til en hvilkensomhelst lefdalbutikk, med kvittering, og si at du reklamerer på joystickfeilen - da blir den sendt inn, og joysticken blir reparert gratis. Be gjerne også om en lånetelefon . Lenke til kommentar
bearnar Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hmm, nå er det sånn at jeg kanskje ikke finner kvitteringen. Men oppga navn under kjøpet, og det kan da bare være for de å søke meg opp, og så identifiserer jeg meg? Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er god mulighet for at de kan finne tilbake til kvitteringen på navn. Bare husk at det er ditt ansvar, så ikke klandre butikken om de ikke finner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå