Stigh123 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Skal bytte om til bærbar nå, og fant fort ut at jeg ikke er så masse inni datadeler for tiden. Bruker pcen stort sett til photoshop, litt småspilling, surfe og film. Står mellom disse: HP Pavilion dv6184 & ASUS F3T Hva synest dere? Skal jeg gå for AMD og få bedre skjermkort, eller er Core 2 Duo såpass masse bedre? Ønsker å ha litt batteritid også. Er open for forslag! Men helst fra komplett, siden jeg får norek pris. På forhand, takk! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har alltid satset på AMD,hadde på min forrige stasjonære og har nå. Men CPU-testen for i år på HW viser at intel banket AMD i så å si samtlige tester.. du kan jo søke opp testen og lese gjennom den,bare søk etter CPU-test. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har alltid satset på AMD,hadde på min forrige stasjonære og har nå.Men CPU-testen for i år på HW viser at intel banket AMD i så å si samtlige tester.. du kan jo søke opp testen og lese gjennom den,bare søk etter CPU-test. 7666978[/snapback] Nettopp som du skriver at AMD er bra i stasjonære maskiner men Intel er KONGEN når det gjelder bærbare så da har du fått svaret ditt..... Lenke til kommentar
Stigh123 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hei. Såg litt på tester på Anandtech og såg at core 2 duo var ganske så masse bedre enn Turion. Det jeg er litt i tvil om er skjermkortet på intel pcen. Sånn om stasjonere er jo turbocatche fyfy vist du skal spille, men ser at det er mange bærbare som har turbocatche. Noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå