Gå til innhold

Lappen I USA

coin15

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på hvordan det var å ta sertifikatet i USA når man er 16 år? hvordan reglene er o.l hva man må ta hensyn til og lignende, skal enten dra til California eller Florida, nå om 1 mnd, og lurte på hvordan det foregikk litt rundt sertifikat der...

Noen som vet?

Mvh

Coin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kun skal på ferie kan jeg garantere at du ikke får ta lappen der.

Jeg har selv en kusine som er litt yngre enn meg som reiste til USA (Nevada) sist sommer, der skal hun være ett år som utvekslingselev. Siden hun blir 18 år mens hun er bortreist får hun lov til å ta lappen, men hennes venninne som ikke blir det får ikke ta den.

Mer vet jeg ikke, så noen andre må ta det derfra ...

Lenke til kommentar

Jeg skal være der i 3mnd i første omgang, muligens det blir et helt år, MEN det jeg lurte på sånn var at jeg har hørt om noe sære regler som er for de som er under 18 som kjører opp, at det er ikke lov å kjøre mellom forskjellige klokkeslett, og at du ikke har lov å ha pasjasjerer, osv, noen som vet noe om dette? og om hvor lang tid det tar å kjøre opp o.l?

Lenke til kommentar

Hvordan er det da om man kjører opp i en stat, har man ikke lov å kjøre i andre stater da? og dette learners permit tullet, om at man må ha det i 1 år før man får kjøre opp regardless alder? har jeg skjønt rett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...