Gå til innhold

Utvid din musikk horrisont

bIsk0p

Anbefalte innlegg

Dette er noe for dem som ikke bryr seg om HVEM som spiller. De som vil høre mer av samme typen musikk.

Jeg personlig hører ikke på bandet, men på musikken. Jeg er alltid på letningen etter ny musikk å høre på, nå har jeg funnet måten å gjøre dette på.

Det jeg snakker om, er Pandora.com

Dette er plassen der du skriver inn en sang eller artist du liker, så vil pandora automatisk finne musikk som ligner. Jeg har selv brukt pandora i over 6 mnd og oppdaget en haug med ny musikk som nå ligger i spillelisten min i winamp.

Pandora er den "radioen" hvor du aktivt skal høre på musikk og si i fra om du liker eller ikke liker musikken den spiller, og da litt etter litt vil den kun spille musikk du liker.

Liten advarsel: Dette er ikke noe for dem som liker å velge musikken selv, men for de som liker musikken å bare rulle og gå.

Eneste som er et lite problem, er at den kun er ment for amerikanske lyttere. Dette er pga lisens avtalene Pandora har med de forskjellige artistene og musikk selskapene. (Noe som kan gjøre det litt mindre lovlig å være norsk bruker)

Mer info finner du her

Håper dere også får utvidet deres musikk horrisont

Mvh

Pandora Elsker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...