Turbo sindre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg har aldri overklokket no før så trenger litt hjelp her je har et xfx 7600gt xxx edition 256mb ram med standar kjøling hvliket program skal jeg bruke? hvordan gjør jeg dette? hvor mye effekt økning kan jeg regne med? lønner det seg? Lenke til kommentar
aplus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det enkleste er nok å laste ned Riva Tuner. Der kan du øke frekvensen på minne og kjerne. Men før du gjør noe som helst vil jeg anbefale deg å lese en av guidene som ligger her på forumet. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det enkleste er nok å laste ned Riva Tuner. Der kan du øke frekvensen på minne og kjerne. Men før du gjør noe som helst vil jeg anbefale deg å lese en av guidene som ligger her på forumet. 7671514[/snapback] kan du linke meg til de guidene du synes er viktigst? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=171401 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 jeg trykker på customize knappen og så på skjermkortet som det står i guiden....men jeg får opp no helt annet nvstrap driver får jeg opp ikke det overclocking vinduet som de får i guiden.... Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 jeg trykker på customize knappen og så på skjermkortet som det står i guiden....men jeg får opp no helt annet nvstrap driver får jeg opp ikke det overclocking vinduet som de får i guiden.... 7672524[/snapback] wohooo fikk til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå