felge Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har en liten case her nå.. nettopp dimma fra army en .. Begynner på kveldsundervisning i 2FY og 3MX fra neste uke. Har 2FY og 2MX fra før så egentlig er bar er det bare undervisningen i 2FY som er viktig for å friske opp til ing utdanning dersom eg kommer inn. 3MX skal eg gi 100% på .. Men når eg melder meg opp til privatist så finner eg 3MX skr.. den er grei men 2FY så er det bare muntlig, og jeg har jo skriftlig der fra før.. Med tanke på examen nå.. Så hva vill skje med karakterene min da.. vill jeg stå med min usle 2 som jeg gjør nå + i tillegg få en muntlig 2FY karakter + 3mx karakter ? Hva er maks tilleggs poeng til Ingeniør utdanning-Marin ingeniør... Består jeg 3MX eksamen har jeg 11 poeng. Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har en liten case her nå.. nettopp dimma fra army en .. Begynner på kveldsundervisning i 2FY og 3MX fra neste uke.Har 2FY og 2MX fra før så egentlig er bar er det bare undervisningen i 2FY som er viktig for å friske opp til ing utdanning dersom eg kommer inn. 3MX skal eg gi 100% på .. Men når eg melder meg opp til privatist så finner eg 3MX skr.. den er grei men 2FY så er det bare muntlig, og jeg har jo skriftlig der fra før.. Med tanke på examen nå.. Så hva vill skje med karakterene min da.. vill jeg stå med min usle 2 som jeg gjør nå + i tillegg få en muntlig 2FY karakter + 3mx karakter ? Hva er maks tilleggs poeng til Ingeniør utdanning-Marin ingeniør... Består jeg 3MX eksamen har jeg 11 poeng. 7666748[/snapback] Tok disse kursa selv, både obligatorisk fra vgs og som privatist. Men jeg trodde 2FY alltid har vært muntlig, så ble overraska når du sa skriftlig 2FY. Tydeligvis har mye endra seg på 10 år. Uansett mener jeg beste karakter gjelder, uavhengig om den er muntlig/skriftlig. ps, der eksisterer ikke eksamenshefter i 2FY, som i 3FY, 3MX, 3KJ etc, hvilket borger for at kurset (2FY) er muntlig...! Lenke til kommentar
felge Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har en liten case her nå.. nettopp dimma fra army en .. Begynner på kveldsundervisning i 2FY og 3MX fra neste uke.Har 2FY og 2MX fra før så egentlig er bar er det bare undervisningen i 2FY som er viktig for å friske opp til ing utdanning dersom eg kommer inn. 3MX skal eg gi 100% på .. Men når eg melder meg opp til privatist så finner eg 3MX skr.. den er grei men 2FY så er det bare muntlig, og jeg har jo skriftlig der fra før.. Med tanke på examen nå.. Så hva vill skje med karakterene min da.. vill jeg stå med min usle 2 som jeg gjør nå + i tillegg få en muntlig 2FY karakter + 3mx karakter ? Hva er maks tilleggs poeng til Ingeniør utdanning-Marin ingeniør... Består jeg 3MX eksamen har jeg 11 poeng. 7666748[/snapback] Tok disse kursa selv, både obligatorisk fra vgs og som privatist. Men jeg trodde 2FY alltid har vært muntlig, så ble overraska når du sa skriftlig 2FY. Tydeligvis har mye endra seg på 10 år. Uansett mener jeg beste karakter gjelder, uavhengig om den er muntlig/skriftlig. ps, der eksisterer ikke eksamenshefter i 2FY, som i 3FY, 3MX, 3KJ etc, hvilket borger for at kurset (2FY) er muntlig...! 7667640[/snapback] Hmm.. det er muligt da.. er 3 år siden jeg hadde 2FY ..tar det mest for å freshe opp til Ingeinør utdanning da.. men vill gjøre det best muligt selvsagt.. Tror bare ikke at eg tok muntlig eksamen i VK1 i 2Fy.. trodde det var skriftligt.. eller kanskje det ble til at vi ikke hadde eksamen.. seriøst så husker eg ikke.. men mne .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå