Birken85 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor får eg cpufan failed press F1 to continue i bios når eg starter selv om viften går som bare f... begynner og bli irriterende i lengden.. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 sitter vifta på cpu vifte kontakten da? er mest sansynlig at det er det som er feil Lenke til kommentar
Birken85 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ja det gjør den.. det merkelige er at feilen oppstod plutselig her en dag Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Sikkert rpm sensor på vifta som har tatt kvelden da...... men dette kan du skru av i bios på de fleste hk..... hvordan hk har du? Lenke til kommentar
SSS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du AMD cpu? Hvis du har amd cool`n`quiet aktivert kan det hende at vifta spinner med færre rpm enn det du har satt som minimum i BIOSen. Det er en slik alarm man kan aktivere som sier ifra hvis viften slutter å virke. Du kan evt sette denne på et lavere nivå, eller bare skru av denne helt. Håper du forstod hva jeg mente Lenke til kommentar
Birken85 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har du AMD cpu? Hvis du har amd cool`n`quiet aktivert kan det hende at vifta spinner med færre rpm enn det du har satt som minimum i BIOSen. Det er en slik alarm man kan aktivere som sier ifra hvis viften slutter å virke. Du kan evt sette denne på et lavere nivå, eller bare skru av denne helt. Håper du forstod hva jeg mente 7666823[/snapback] har amd ja.. skal sjekke oppi det Lenke til kommentar
Birken85 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Sikkert rpm sensor på vifta som har tatt kvelden da...... men dette kan du skru av i bios på de fleste hk..... hvordan hk har du? 7666807[/snapback] HK: har asus ett eller annet skal sjekke det opp Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 da er det helt sikekrt bare å deaktivere dett i bios, det har jeg gjort på mitt asus k8n-e der jeg har en vifte uten rpm sensor koblet til på cpuvifte porten...... fikk akuratt samme melding som deg, deaktiverte cpurpm i bios og meldingen forsvant...... Lenke til kommentar
Birken85 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 da er det helt sikekrt bare å deaktivere dett i bios, det har jeg gjort på mitt asus k8n-e der jeg har en vifte uten rpm sensor koblet til på cpuvifte porten...... fikk akuratt samme melding som deg, deaktiverte cpurpm i bios og meldingen forsvant...... 7667649[/snapback] det fiksa saken.. ingen mer irriterende piping og F1 trykking:) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Poster det likesågodt her. Hvordan aktiverer jeg cool and quit? -Asus A8N SLI. Lenke til kommentar
SSS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Poster det likesågodt her. Hvordan aktiverer jeg cool and quit?-Asus A8N SLI. 7668611[/snapback] Aktivere AMDs coolnquiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå