krizkriz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jenter som vet å kle seg er sexy. Klær som passer personen. Tjukke jenter med trange klær og magen som stikker ut som en stor grillpølse nederst er turnoff! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Oh yes, jenter som går i trange klær, men de "passer" ikke jenta slik at flesket tyter ut gjennom sprekker o_O hawt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sykesøster bikini er en fin ting Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 * Mannen min i dress * Mannen min i Bjørn Borg boxer Lenke til kommentar
gimme Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jenter på snowboard er utrolig sexy <3 Jenter er som skapt for snowboard og snowboard klærne Eller ikke alle da men nesten alle Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM.7678581[/snapback] Helt enig. En jente som skriver korte setninger (altså hyppig punktumbruk) er også flott. Latinske jenter er kos 7680644[/snapback] Kunne ikke ha vært mer enig. Må også legge til jenter som virker litt i overkant selvsikre/bitchie når man først møter dem, men som egentlig har hjerter av gull også er fint. Men det er strengt tatt mer søtt en sexy. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Latinske jenter er kos 7680644[/snapback] Å ja Solbrun, myk hud.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Må legge til at sånn boxer med militærmønster på er digg. Vinter versjon that is Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er også veldig glad i joggebukser! Akkurat sånne som er nevnt tidlgere; Grå, og ti størrelser for store! De gir en nydelig midje, og en perfekt rumpe. (I alle fall på de fleste jeg har sett).. Kanskje ikke så sexy å gå med på byen e.l, men har man en kosekveld hjemme så er det kos! Synes også sånne tøybukser, på en måte, er sexy. Sånne tynne som virkelig fremhever baken. ;D Elsker posete klær! <3 Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Outlook Ansiktet teller max. Helst liten, være det i høyde eller bredde. Tåler ikke sånne store jenter, være det bredde eller høyere enn meg selv. Små jenter er så kos! Viktig med proposjoner. Kan ha små pupper hvis det passer med resten liksom. Proposjoner er sjef, etter ansiktet som er konge. Høye, smale fungere også, men få av dem. Brainz Innadvendt men engasjert. Sjenert men utadvendt. Du ju katch my drift? Klær Pysjamas. Stor og god pysjamas. Ingen over, ingen ved siden. Men også noe litt spesielt da. Må ha bra lår for å passe det; men sånn nærmest stretch-boxer. Dekker ca. 10cm ned fra lysken, og det var det liksom. Vettu hva jeg mener? Sånn som Alizee har på seg her, minus de lange strømpene. Sexeh! Også enig med tommyeggen her. Går du ikke i pysjamas, gå i sånn stretch-boxer. Går du ikke i stretch-boxer gå i sånne posete klær! Endret 11. januar 2007 av StianGH Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Liker at jentene har en litt spesiel stemme, kanskje litt hes osv... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Synes strømper er ganske hot, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men strømper som sitter tett, og går oppover leggen, svart/hvitstripete (emo) strømper, eller med farger, eller uansett. Liten foot fetish kanskje Jentekropp, en pen jenterkopp er ekstremt sexy, noe av det mest sexy som finnes. Å den plassen som er oover rompa, der man ser ryggen begynner på en måte, den plassen der svaien begynner når man ligger på alle fire, akkurat der, når svaien begynner Lenke til kommentar
eskerino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg synes jenter som vet hva de vil, uansett klær, meneinger osv. "Vet du hva du vil, vet du hva du får"... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) hmhz, liker mye forsjellige alt ettersom. Endret 19. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ps: Hva synes jenter om gutter med kort bleket hår, men med litt på toppen slik at man kan style det? 7713403[/snapback] Kan være kult det, men spørs på hvilken person. Noen kan kle det, andre ikke. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Blanding av bleket hår og sort hår? Huff. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 sexy er : litt å ta i. god personelighet, (snill, humor, forståelsesful) talmodig. med pupper.. gjerne lagt men noe kort hår er fint bare det ikke er for kort , blonde og brunetter er det samma kåt Eller: hun må kanskje like at man snuser Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) ed Endret 19. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Når du akkurat har gjort orgasme på jenta, også utbryter hun "Æåå hærregud gutten min, du kommer jo" Det er sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg