Jan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nja.. Rumpe er jo ganske hurra. Endret 8. januar 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg synes det er sexy med dype, brune øyne Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM. At hun vet hvilken type musikk hun liker, at hun kjenner sin egen smak. Utseendemessig så vil jeg nok si litt lys hud, ca 180, langt mørkebrunt hår, slank og greit utstyrt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM. At hun vet hvilken type musikk hun liker, at hun kjenner sin egen smak. Utseendemessig så vil jeg nok si litt lys hud, ca 180, langt mørkebrunt hår, slank og greit utstyrt. 7678581[/snapback] Wow. Du er mer spesifik enn meg du. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Korsett er også ganske digg. Det med stor forbokstav og punktum er bare fordi det sier endel om personen, har jeg lagt merke til. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sexy, vurderes ikke bare etter utseende: Måten han står på når han snakker i mobilen. Måten han lar seg engasjere på ved urettferdigheter. Måten han engasjerer seg for å få meg engasjert. Måten han lener seg frem på når han visker meg noe varmt i øret. Måten han blåser meg i nakken på. Måten han stryker kinnet mitt på når jeg er lei. Måten han kveler latterern på når jeg slipper en uventet fjert. Måten han lukter på etter en dusj, uparfymert. Måten han ER.. Måten han viser jeg ER.. Måten han viser at vi ER.. Ingen bakdel om bakdelen er fin. Glimtet i øyet er på plass. Skjeve smil på lur. Hjerne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Måten han kveler latterern på når jeg slipper en uventet fjert. 7678935[/snapback] Har jeg lov til å småle litt nå ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Korsett er også ganske digg. Det med stor forbokstav og punktum er bare fordi det sier endel om personen, har jeg lagt merke til. 7678629[/snapback] Det gjør faktisk det. Selv om jeg har opplevd at mange ålreite jenter ikke nødvendigvis skriver fullstendig grammatisk korrekt. Alt kommer an på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det med stor forbokstav og punktum er bare fordi det sier endel om personen, har jeg lagt merke til.7678629[/snapback] Det gjør faktisk det. Selv om jeg har opplevd at mange ålreite jenter ikke nødvendigvis skriver fullstendig grammatisk korrekt. Alt kommer an på.7681142[/snapback] Det er sant, man trenger ikke være 100% oppegående for å være ålreit. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jenter som spiller trommer eller gitar Endret 9. januar 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM. 7678581[/snapback] *Rekke opp hånden* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Litt lys hud, ca 180, langt mørkebrunt hår, slank og greit utstyrt.7678581[/snapback] ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Litt lys hud, ca 180, langt mørkebrunt hår, slank og greit utstyrt.7678581[/snapback] ? 7682080[/snapback] Desverre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Aww. Da kan du isåfall få være litt sexy da. Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jenter som kjører snowboard med en litt tynn hvit overdel og snowboard bukser kan tenne meg <3 Jenter i skjørt og joggebukser er meget fint:) Og viss di frister med å ta seg litt på rompa å gi ett sexy blikk å går ut .... "følg etter meg" likksom meget opphissende hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg er så enkel at jeg tenner bare hun har pene pupper. Altså fin form og faste, trenger ikke være store. Kan være små også, bare de ikke er "slappe". Yeah, I'm a sexist bastard. Også ser jeg mere på hele ansiktet som helhet ikke en spesiell del. Silikon er ikke sexy. Endret 9. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg er så enkel at jeg tenner bare hun har pene pupper. Altså fin form og faste, trenger ikke være store. Kan være små også, bare de ikke er "slappe". Yeah, I'm a sexist bastard. Også ser jeg mere på hele ansiktet som helhet ikke en spesiell del. Silikon er ikke sexy. 7683741[/snapback] Jeg er så enig! Faste runde pupper er noe av det jeg elsker mest her i verden, i tillegg skal hun være smart, gjerne politisk engasjert. Jeg elsker å diskutere med pene jenter. Ellers er jeg svak for brunetter, gjerne med krøllet hår Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 lusekofte.... hehe neida... jeg syns faktisk jenter som har litt å ta i, men samtidig ikke er feite er ufattelig deilig... sånn "myke" liksom hehe... langt hår er også noe som jeg finner ekstremt sexy... høye jenter også, for den sakt skyld, men hvis de er høye skal de være ganske tynne... de må også ha "riktig" fasong på ansiktet liksom... ikke sånn at midten av ansiktet buler langt ut liksom.... (ja jeg er jævli grunn) Det mest usexye jeg veit er fulle kåte jenter som svimer rundt og suger alt som holder mellom 35 og 40C.... ÆSJ! og jenter med kort hår, det er noe jeg ikke klarer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg