Neppe Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tror nok mange roter seg litt bort her.... Sexy har etter min mening ingenting med Sex og gjøre.... Rumper og lår er dermed utelukket og ikke viktig i forhold til trådstarters innlegg.... Ikke at det ikke betyr noe, bare at det ikke ikke SÅ viktig 7758820[/snapback] Så rumper og lår er utelukket i sex sammenheng også ? "I fuck with my eyes shut" Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg kom på en ting til. Menn i skibukse og allværsjakke. Og tøff lue. Ala Bergans Noe sånt: Sporty menn er sexy 7735362[/snapback] Anser meg selv som sporty. Du ska få se bilder så fort jeg får fra turen på Hardangervidda Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Litago jenter ftw7738902[/snapback] Hva er "Litago jenter"? Har det noe med melk og pupper å gjøre? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Anser meg selv som sporty. Du ska få se bilder så fort jeg får fra turen på Hardangervidda 7759365[/snapback] Oh.. najs Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tror nok mange roter seg litt bort her.... Sexy har etter min mening ingenting med Sex og gjøre.... Rumper og lår er dermed utelukket og ikke viktig i forhold til trådstarters innlegg.... Ikke at det ikke betyr noe, bare at det ikke ikke SÅ viktig 7758820[/snapback] Så rumper og lår er utelukket i sex sammenheng også ? "I fuck with my eyes shut" 7758896[/snapback] På ingen måte... Er bare ikke alltid Sexy Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Synd for deg at hun er tegnet da? Direkte øyekontakt og selvsikkerthet tenner masse..! =P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Typen min når han skal på byen å har på seg nice bukse og dressjakke, aww . Også når han har på seg olabukse og bar overkropp . Finnes ikke noe mer sexy enn rumpa hans synes jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Anser meg selv som sporty. Du ska få se bilder så fort jeg får fra turen på Hardangervidda 7759365[/snapback] Oh.. najs 7761154[/snapback] Jeg har prøvd den blå bobblejakka hans, og kan bekrefte at den er hått! Jeg syntes sjarm er sexy. Folk med et glimt i øyne. Når det gjelder utseende, kan mye være sexy. Men solbrune gutter i hvite skjorter er til å dø for i blant. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg syntes sjarm er sexy. Folk med et glimt i øyne. 9364992[/snapback] Klisjeer er bare konge! Endret 26. august 2007 av dicktator Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nåvel, jeg kan bekrefte at det faktisk er sant. Jeg vært svært keen på mennesker jeg aldri hadde snudd med etter på gata, men som har vist seg å være ekstremt sjarmerende. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tenner på emo jenter av en eller annen grunn :s Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tenner på emo jenter av en eller annen grunn :s 9365839[/snapback] hehe, emo jenter kan vere veldig søte de..så kan holde med deg der i noen tilfeller ellers så er joggebukse sexy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Gi meg særpreg, og jeg ligger langflat. Jenter med særpreg er tingen. Kan være alt mulig, men de beste eksemplene mine er begge bestevenninnene mine. Hun ene har en vanvittig stilig klesstil som passer henne perfekt, mens hun andre er så søt at du legger merke til det umiddelbart. Men såklart, sier ikke nei takk til fine rumper i stramme bukser eller deilige kropper, men sånn 'ellers', så er det særpreg som er hot. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Pule dama mens man spiller wow er alltid digg. selv om stillingen er litt rar, og man kan fort miste konsentrasjonen på spillet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Pule dama mens man spiller wow er alltid digg. selv om stillingen er litt rar, og man kan fort miste konsentrasjonen på spillet. 9372417[/snapback] OG DU ER LITT SVETT`? spiller wow selv, men det får da vere grenser Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hm.. Skjørt er hot da. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Også er jo den tyske naziuniformen vanvittig sexy da.. digger det, thought I was the only one.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ankelsokker eller leggvarmere eller hva d nå heter er faktisk litt hot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg