Sessan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mer eller mindre uavhegig av utseende: hvilke ting det motsatte kjønn gjør anser du som sexy?(veldig klønete setning, jeg vet) Det jeg vil frem til er: alle har sine ting som de tenner på eller syns er sexy, som ikke nødvendigvis er seksuelle, og som ikke er kroppsdeler. Jeg syns f.eks gutter i bar overkropp med bare håndkle rundt livet er sexy. Også syns jeg det er sexy med gutter som er litt rett frem, og som tørr å ta en sjans. Jeg syns også gutter som blunker er sexy, men bare de som "kler" det...er ikke alle det ser like bra ut på. Er altså ikke ute etter svar som "pupper","rumpe","vaskebrettmage" osv... Så, hva tenner dere på? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så, hva tenner dere på? 7666622[/snapback] Demille Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjæresten min, logisk nok. Sjokerende ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så, hva tenner dere på? 7666622[/snapback] Stefan har jeg sagt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Til og meg jeg syns gutter i bare håndkle er sexy. Jeg syns jenter som står på snowboard er ufattelig sexy, både det at de gjør det og det at jenter kler snowboard-klær så jævlig bra. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syns f.eks gutter i bar overkropp med bare håndkle rundt livet er sexy. Også syns jeg det er sexy med gutter som er litt rett frem, og som tørr å ta en sjans. 7666622[/snapback] I know you want me babe. Vel jeg tenner på pene jenter, suprise? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Når jenter bruker klær som passer dem perfekt, som om den er lagd til kroppen og sitter så godt... Ikke for stramt, men ikke for løst.. Jenter som kan spøke med alt synes jeg er svært attraktivt Jenter som ikke er så høytidelig Endret 7. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jenter i lette sommerkjoler, sånn at man nesten kan skimte kroppen bak den. Finnes ikke mer sexy Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Når jenter bruker klær som passer dem perfekt, som om den er lagd til kroppen og sitter så godt... Ikke for stramt, men ikke for løst.. Jenter som kan spøke med alt synes jeg er svært attraktivt Jenter som ikke er så høytidelig 7667030[/snapback] Jess, må si jeg er veldig enig her. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At han vet hva han vil, syns jeg er sexy At han ikke er sånn slapp og viljeløs, men tar litt kontroll i visse sammenhenger. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg liker jenter i bunad veldig godt. Det er vel ikke sexy, men veldig søtt Jenter i "posete" klær synes jeg er litt sexy. Grå champion joggebukse f.eks =) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjæresten kledd i dress. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 I know you want me babe. 7666998[/snapback] Hehehe... Hadde du bare vært minst 7 år eldre... Jeg liker jenter i bunad veldig godt. Det er vel ikke sexy, men veldig søtt Jenter i "posete" klær synes jeg er litt sexy. Grå champion joggebukse f.eks =) 7667250[/snapback] Grå championbukse sa du? Wearing one right now. Er syk da, så da er det lov å luske rundt i sånt... Kjæresten kledd i dress. 7667439[/snapback] ÅÅÅ, jeg er så enig...eller...ingen kjæreste her i gården da, men menn i dress generelt. Helt herlig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jenter med joggebukse, bunad, eller trange bukser. Ikke alt på en gang, selvsagt. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Menn i uniform Særlig brannmenn, og de som er høyt i militæret. Til en viss grad også politimenn, men det er få av de jeg har sett som har bra kropp.. Også er jo den tyske naziuniformen vanvittig sexy da.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ÅÅÅ, jeg er så enig...eller...ingen kjæreste her i gården da, men menn i dress generelt. Helt herlig. 7667530[/snapback] Stram eller posete bukse? Hmm, sexy? Generelt sett så...hmm. Veit faktisk ikke Men jeg intense øyne...gjerne grønne. Det er sexy. Men intense øyne, det er vanskelig å forklare. Dessuten liker jeg at det er former og fylde...Damn, ikke lett dette her, og hva som er former og fylde? Ja, noe som er mer enn standard modeller, men allikevel slankt? Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jenter i miniskjørt - Eller som sagt før, joggebukser. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Joggebukser? Hva i heite huleste er det som er sexy med joggebukser? Er det ofte kombinert med små topper og hettejakker og da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, skulle akkurat til å si det Hva er det som er så sexy med joggebukser? Jeg syns ikke akkurat det ser så bra ut når de slenger rundt i svære grå joggebukser i byen.. Ser uflidd ut. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Føler at Hotpants er glemt her. Det er skjulte tanker bak bruken av joggebukser. Det burde du vite alt om Endret 7. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg