Kjetil Lura Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Dr.X skrev (2002-12-15 19:56): Quote: Den 2002-12-01 23:24, skrev xthal: er det noen feilkoblinger i de trange huene deres eller?? vanilla coke må være den BESTE brusen som er blitt laget til dags dato... BTW: er det noen som etter lang tid uten søvn syns det smaker vanilje av saker som vanlig cola, sigaretter og grandiosa?? HEEEEELT enig!! smaker sykt fett Neida, Den var bare uvanlig vil eg si. Er bedre med vanlig cola, Den smakte ikke som døden som noen her i posten vil ha det til. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Vanilla coke smaka BAJS! GRUSOM smak! Vanlig TARGET="_blank">cola rocker verden!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 VI lurte en i klassen på fredag om og drikke en Cola. Det han ikke visste var at vi hadde fylt den flasken medVannilla Coke. Han drakk den opp og når vi kom med en Flaske hvor det stod "Vannilla Coka" på så smakte han på den og spyttet det ut.. Han er nå ute av klubben over Cocca Colikere. (Hvis man kan kalleseg det) Tar man feil av Vanilla Coke og Cola er det noe galt... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: CFD skrev (2002-12-18 23:36):VI lurte en i klassen på fredag om og drikke en Cola.Det han ikke visste var at vi hadde fylt den flasken medVannilla Coke. Han drakk den opp og når vi kom med en Flaske hvor det stod "Vannilla Coka" på så smakte han på den og spyttet det ut..Han er nå ute av klubben over Cocca Colikere. (Hvis man kan kalleseg det)Tar man feil av Vanilla Coke og Cola er det noe galt... FYSJ! Wannabe cocacolikere er en hån mot den hellige cola :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det er bare psykologisk tenker jeg... Dere leser dette så tror dere at det smaker dritt. Jeg syntes han mannen burde få bli med i cola klubben igjen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Vell du har rett der. Den smaker ikke så godt viss du har drukket endel av den... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: MrA| skrev (2002-12-19 00:37):Det er bare psykologisk tenker jeg... Dere leser dette så tror dere at det smaker dritt. Jeg syntes han mannen burde få bli med i cola klubben igjen. vanilla coke er ekkelt. Kjenner du ikke forskjell er du ikke verdig til å kunne kalle deg cocakoliker! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Du kjenner forskjell ,men noen skulle tatt den samme spøken som vi tok på en i klassen. Er nevnt over... Da ville du ha merket det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 grusom ettersmak av "vanilje".. ekkelt, rett og slett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå